سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"روشنک عجمیان" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مهمترین ویژگی "نفوذ" ریتم آن است /در روند طراحی نقشم سنت شکنی کردم

سریال اینترنتی "نفوذ" به دلیل برخورداری از صحنه‌های اکشن ریتم خوبی دارد.

"روشنک عجمیان"، بازیگر سریال اینترنتی "نفوذ"، درگفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران بیان کرد: وقتی با من برای بازی در این پروژه تماس گرفتند، تصور می‌کردم که یک سریال معمولی باشد، تا اینکه فیلمنامه را خواندم و جذب این پروژه شدم.
 
وی ادامه داد: در خصوص نقشم به تیمورنژاد پیشنهادهایی را ارائه کردم و کارگردان استقبال کرد و دوباره فیلمنامه بازنویسی شد و همچنین در حین تصویر برداری تغییراتی در سکانس‌ها اعمال شد که این نقش به آن چیزی که من مد نظرم بود نزدیک‌تر و از کلیشه‌ای بودن دور شد.   
 
عجمیان در خصوص نقش خود گفت: در "نفوذ" نقش زن فرمانده را ایفاگر هستم، از ابتدا قرار نبود که همسر فرمانده با او همکار باشد. به طور معمول در کارهای پلیسی همسران پلیس‌ها از شغل آنها ناراضی هستند و با سنت‌شکنی نقش را از کلیشه‌ای بودن در آوریم و پیشنهاد دادم که همسر این فرمانده که نقش آن را "علی رام نورایی" ایفا می‌کند با وی همکار نیز باشد.   
 
این بازگر بیان کرد: کسانی که فصل اول را دیدید منتظر فصل دوم آن بودند و استقبال خوب بوده اما در این خصوص باید بیشتر اطلاع رسانی شود.  

عجمیان در خصوص ویژگی سریال اینترنتی "نفوذ" تصریح کرد: ریتم کار مهمترین ویژگی "نفوذ" است زیرا ساخت این چنین کارهایی به لحاظ امکانات و وجود صحنه‌های اکشن دشوار است.
 
وی ادامه داد: ویژگی دیگر این سریال مدت زمان 9 الی 10 دقیقه‌ای آن است و این مدت زمان کوتاه باید کشتی در قصد ایجاد کند که مخاطب منتظر قسمت بعدی آن باشد.   
 
این بازیگر تصریح کرد: موضوع "نفوذ" وابسته به اینترنت بوده و کار اکشن و پلیسی است. کارهای اکشن در سینما و تلویزیون کم ساخته می‌شود و کارگردان‌ها کمتر در این ژانر فعالیت می‌کنند.   
 
وی ادامه داد: تمام پلان‌های "نفوذ" اکشن امروزی است که ایده‌ و خلاقیت کارگردان آن بوده و از جایی کپی نکرده است.   
 
عجمیان اظهار داشت: مردم باید با چنین سریال‌هایی آشنا شوند زیرا این سریال سهل الوصول و رایگان در اختیار مردم قرار داده شده و اکثر مردم اینترنت همراهشان هست و مخاطبان این سریال به خاطر مدت زمان کوتاهش، می‌توانند به راحتی آن را دانلود کنند.   
 
گفتنی است؛ فصل دوم "نفوذ" در12 قسمت 9 دقیقه‌ای بر روی سایت www.3rial.tv قابل مشاهده و دانلود است.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: سریال ، اینترنتی ، نفوذ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.