سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظمی: از وعده‌های شورای شهر خسته نشده‌ایم،‌ کلافه شده‌ایم/ شعار برد مقابل لخویای قطر را نمی‌دهم

مدیر‌عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: از قول‌هایی که شورای شهر تبریز مبنی بر کمک به باشگاه داده است کلافه شده‌ایم زیرا تاکنون هیچ گونه کمکی به ما نشده است.

جمشید نظمی در خصوص وعده‌های شورای شهر مبنی بر کمک مالی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید متذکر شوم شورای شهر تبریز  به باشگاه تراکتورسازی قول داده‌اند که به جهت موفقیت تیم به این باشگاه کمک مالی صورت گیرد ولی تاکنون هیچ گونه کمکی نشده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز در ادامه افزود: باید بگویم خسته نشده‌ام، کلافه شده‌ام از بس وعده‌های بدون عمل شنیده‌ام در واقع اعلام می کنم در چنین شرایطی که باشگاه در جبهه حساس یعنی لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا مبارزه می‌کند ضرورت دارد که شورای شهر بیشتر به ما رسیدگی کند.

نظمی اضافه کرد: به "ششگلانی" و "جعفری" از اعضاء شورای شهر و حامی باشگاه تراکتور گفته‌ایم هرچه سریعتر پیگیر مسائل اداری کمک به باشگاه تراکتور شوند.

وی در مورد بازی تیمش مقابل الاتحاد تصریح کرد: بازی خوبی بود و ما توانستیم برنده شویم بازیکنان ما فداکارانه بازی کردند و مزد بازی خوبشان را گرفتند.

مدیر‌عامل باشگاه تراکتور‌سازی تبریز با اشاره به بازی بعدی تیمش عنوان کرد: بازی بعدی ما 21 اسفند در کشور قطر و مقابل لخویای این کشور برگزار می‌شود و ما با آمادگی کامل به مصاف این تیم می‌رویم.

نظمی بیان داشت: به طور قطع شعار برد نمی‌دهیم ولی امیدواریم پیروز شویم.

وی درخصوص شناخت تیمش از تیم لخویا گفت: به طورحتم تونی از این تیم شناخت دارد و بازیکنان تراکتورسازی را برای برد مقابل لخویا به میدان می‌فرستد و ما نیز امکانات و مساعدت مالی را در اختیار این تیم قرار می‌دهیم.

نظمی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که مسئولان با کمک به تراکتورسازی، این تیم افتخارآفرین خطه آذربایجان که افتخار تبریز است را به قله‌های موفقیت و افتخار برسانند و وعده‌هایشان توام با عمل باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: نظمی ، وعده ، خبرنگار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.