مدیرعامل تراکتورسازی تبریز گفت: به طور قطع بازی با الاتحاد با بازی‌های لیگ برتر تفاوت فراوانی دارد و باید از آبروی فوتبال کشورمان دفاع کرد.

جمشید نظمی مدیرعامل تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی با تیم الاتحاد عربستان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بازی پیش رو به طور قطع متفاوت‌تر از بازی‌های داخلی است و باید این بازی را با برد پشت‌سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه شرایط تیم تراکتورسازی خوب است و از روحیه بالایی به جهت رویارویی با تیم الاتحاد عربستان برخورداریم باید بگویم پس از بازی مقابل راه آهن سورینت و پشت سرگذاشتن باخت آمادگی دیدار مقابل الاتحاد عربستان را داریم.

نظمی در خصوص شناخت از تیم الاتحاد عربستان هم تصریح کرد: من نباید شناخت داشته باشم به طور حتم تونی اولیویرا بیشتر از این تیم و راهکارهای بازی با این تیم آشنا هستند و تیم تراکتورسازی را از هر لحاظ آماده بازی برابر تیم عربستانی نموده است، باید بگویم الاتحاد تیم بزرگی است و در آسیا توانسته است جام‌های خوبی را بهدست آورد اما نگران نباشید تیم ما نیز در این بازی‌ها از آبروی فوتبال ایران دفاع می‌کند.

وی در پایان در خصوص میزبانی تبریز هم خاطرنشان کرد: به طور قطع تبریزی‌ها بهترین میزبانی را از تیم‌های میهمان به نمایش می‌گذارند و شک نکنید به بهترین شیوه مقابل حریفان بازی می‌کنیم تا ضمن موفقیت تراکتورسازی دل هواداران را شاد کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: نظمی ، تراکتور ، الاتحاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار