سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

25 اسفند ماه در فرابورس؛

"فرابورس" از عرضه بلوکی یک شرکت میزبانی می‌کند

سازمان خصوصی سازی، 300 سهم معادل 100درصد سهام شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی را به قیمت پایه هر سهم 1.2میلیارد ریال یکشنبه 25 اسفند در بازار سوم فرابورس به مزایده می‌گذارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ بلوک 100درصدی شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به ارزش 385.6 میلیارد ریال یک شنبه 25 اسفند از سوی سازمان خصوصی سازی به صورت یکجا در بازار سوم فرابورس به فروش می‌رود.
 
 سازمان خصوصی سازی، 300 سهم معادل 100درصد سهام شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی را به قیمت پایه هر سهم 1.2میلیارد ریال یک شنبه 25 اسفند در بازار سوم فرابورس به مزایده می گذارد.
 
 این عرضه به ارزش 385.6 میلیارد ریال و به صورت یکجا و نقد با شرایط 40 درصد نقد، مابقی اقساط 2 ساله و نرخ 15درصد به فروش می‌رود. همچنین مبلغ سپرده شرکت در این رقابت 11.5میلیارد ریال است.
 
 حوزه فعالیت شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در خصوص نصب، مدیریت و اداره مخازن در پایانه ها و اسکله های صادراتی و وارداتی در داخل و خارج کشور بوده و در حال حاضر سهامداران این شرکت­های ملی صنایع پتروشیمی، مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی، پتروشیمی فجر و مبین و سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هستند.

پایان پیام /
برچسب ها: بورس ، فرابورس ، خصوصی ، بلوک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.