سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

اختصاص700 میلیارد ریال برای اراضی شالیزاری کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: 700 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزارهای کشور اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، ˈ محمدعلی جوادی ˈ در آیین معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی مازندران در ساری افزود : بخشی از این اعتبار از طریق فایناس ، 15 درصد از طریق منابع داخلی و 15 درصد نیز از طریق مشارکت های مردمی و خودیاری تامین خواهد شد.

وی گفت : از محل این اعتبار 105 هزار هکتار از اراضی شالیزاری کشور تجهیز و نوسازی می شود که 45 هزار هکتار آن مربوط به استان مازندران است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی لازمه موفقیت و دستیابی به اهداف مورد نظر در اقتصاد مقاومتی را توجه به توسعه و افزایش صادرات محصولات کشاورزی دانست و افزود : محور کار دولت تدبیر و امید تحقق حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد : دولت یازدهم با تمرکز توجه به اصل تعامل و گفت و گو با دیگر کشورها ، علاوه بر تنش زدایی ، تحریم های ظالمانه دشمنان را نیز کاهش داده است.

جوادی گفت : بی شک محور کار در بحث اقتصاد مقاومتی ، توجه و توسعه بخش کشاورزی است و در صورت تحقق این مهم می توان به اهداف مورد نظر دست یافت.

وی افزود : بر اساس برنامه ، سیاست های جدید دولت تدبیر و امید به ویژه دربخش کشاورزی به مرور عملیاتی و اجرایی می شود.

او ادامه داد : به رغم بارش سنگین برف و خسارت ناشی از آن در مازندران ، از واردات بی رویه میوه و مرکبات به کشور جلوگیری شد که این خود نوید خوبی برای کشاورزان مازندران است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت : مازندران با توجه به ظرفیت ها و امکانات از قطب های مهم و ویژه در تولید محصولات کشاورزی است و افزایش ضریب کشت محصولات کشاورزی باید در این استان مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد.

در پایان این جلسه ˈ دلاور حیدرپور ˈ به عنوان رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران معرفی و از زحمات ˈ رضا عظیمی ˈ در این سمت قدردانی و وی به عنوان مجری طرح توسعه و تجهیز اراضی شالیزاری استان های شمالی کشور معرفی شد./س


برچسب ها: اختصاص ، کشور ، شالیزار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.