سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بسیج نوروزی بندرگز

چگونگی اجرای طرح بسیج نوروزی در سطح شهرستان بندرگز مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همراه معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه و مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت استان از شبکه بهداشت و درمان، سواحل دریای بندرگز و نوکنده و تفرجگاه‌های شهرستان بندرگز بازدید کردند.

بنابراین گزارش، در این بازدید چگونگی اجرای طرح بسیج نوروزی در سطح شهرستان بندرگز مورد پایش و ارزیابی قرار گرفت. در ابتدا سرپرست شبکه و رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرگز توضیحاتی پیرامون وضعیت فعلی شهرستان بندرگز و اقدامات انجام شده در خصوص طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان ارائه کرد. سپس معاون بهداشتی دانشگاه انتظارات خود را از کار‌شناسان و کاردانهای بهداشت محیط و حرفه‌ای در خصوص اجرای طرح بیان و بر انجام بازرسی‌های دقیق از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی و تفرجگاه‌ها تاکید کرد.

بازدید از روند اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان ترکمن

 براساس این گزارش، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان و هیئت همراه از روند اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان ترکمن بازدید کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه به همراه معاون اجرایی و مدیر گروه بهداشت محیط و حرفه‌ای استان، به لحاظ اهمیت اجرای بهینه طرح بسیج سلامت نوروزی (۹۳-۹۲) از روند اجرای برنامه و فعالیت‌ها ی مربوط به طرح بسیج سلامت نوروزی که از اول اسفندماه سالجاری شروع شده و تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ ادامه دارد بازدید کرد.
 
دکتر هنرور معاون بهداشتی دانشگاه در ادامه حضور در مرکز بهداشت ترکمن، بازدید میدانی از تفرجگاه اسکله بندرترکمن و بازار ماهی فروشان بعمل آورد و از نزدیک، مشکلات و چالش‌های بهداشتی را بررسی و درجهت رفع مشکلات بهداشتی در اسرع وقت تاکید نمود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.