سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نکونام در نشست خبری قبل از بازی با کویت:

ما درس‌های بزرگی از بازی‌های تدارکاتی و رسمی می‌گیریم

کاپتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازی‌های رسمی و تدارکاتی به ما درس‌های بزرگی می‌دهند که ما بازیکنان باید از این درس‌ها استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمانا در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی مقابل تیم ملی کویت گفت: بازی‌های تدارکاتی و رسمی درس‌های زیادی به ما می‌دهند در این بازی‌ها چه ما ببریم و چه ببازیم مهم این است که به این مرحله از بازی‌ها رسیده‌ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: به هر حال ما باید تمرکزمان روی جام‌ جهانی باشد همچنین هر بازی و هر اردو به ما کمک می‌کند با آمادگی کامل و اعتماد به نفس بیشتر به جام‌جهانی برویم.

نکونام تصریح کرد: شروع جام‌جهانی برای ما مهم است همچنین بازی اول اهمیت زیادی برای ما دارد چرا که سرنوشت تیم ما را مشخص می‌کند. امیدوارم با برگزاری بازی دوستانه خوب و قوی سربلند از جام‌جهانی بیرون بیاییم.

وی در مورد مصدومیت آندو تیموریان گفت: به هر حال متاسف برای اتفاقی که برای آندو افتاده است ما بازیکن بزرگ و تاثیر‌گذار در تیم ملی و باشگاهی را از دست داده‌ایم براین اساس جانشینان تیموریان باید بتواند جای خالی این بازیکن با ارزش را در بازی فردا پرکند.

کاپیتان تیم ملی خاطرنشان کرد : در حال حاضر ما باید به شرایط تیم ملی فکر کنیم و به مسائل دیگر کاری نداشته باشیم همچنین برای این که تیموریان سلامتی‌اش را به دست آورد برای وی دعا می‌کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.