سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه سحر در ایام نوروز پرده از "توطئه فامیلی" برمی دارد

شبکه سحر، مجموعه تلویزیونی "توطئه فامیلی" را برای ایام نوروز بینندگان کردزبان خود تدارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، "توطئه فامیلی" با مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی در قالب 15 قسمت 45 دقیقه ای به زبان کردی دوبله شده است.
 
قادر دادخواه مترجم و محمد فریدونی ویراستار متون "توطئه فامیلی بوده اند. آرش امیدی پور صدابرداری این مجموعه را بر عهده داشته و تارا تاجبخش و فهیمه امینی فرد میکس آن را انجام داده اند.
 
جمعی از صداپیشگان کردزبان شبکه سحر در دوبله این اثر حضور داشته اند که از آن جمله نسرین حاتمی، شیلان رحمانی، گلاویژ همت بلند، مژده طاهری، نشمیل کاکازاده، سحر الیاسی پور، چنور کمندی، سیران گلوانی، محمد فریدونی، هاشم شاه ویسی، پرویز حبیبی، ناصر قادری، هیوا سرحدی، چیا بابامیری، فواد شافعی، قادر دادخواه، اسعد خوشگوار و علاءالدین باباشهابی را می توان نام برد.
 
"توطئه فامیلی" به کارگردانی رامبد جوان محصول شبکه یک سیما است و بازیگرانی همچون امیر جعفری، آناهیتا همتی، جمال اجلالی، مریم امیرجلالی، سحر دولتشاهی و خسرو احمدی به نقش آفرینی در آن پرداخته اند.
 
این مجموعه تلویزیونی، قصه شخصی به نام رحمانی را روایت می کند که صاحب شركتی بزرگ است و در آستانه مرگ قرار دارد. او تصمیم می گیرد نیمی از اموالش را به پسر شریك سابقش بدهد و او را به عنوان مدیر شركت معرفی كند اما نوه او (لادن) و عروسش (پوران) با این تصمیم مخالفت کرده و تلاش می کنند به هر نحو ممكن مانع محقق شدن خواسته رحمانی شوند که در این بین ماجراهایی رقم می خورد.
 
"توطئه فامیلی" از اول فروردین ماه 93 هر شب ساعت 20:00 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه سحر پخش خواهد شد.


انتهای پیام/اق
برچسب ها: شبکه ، سحر ، سریال ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.