سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل راه آهن:

ضرورت تلاش برای تامین حداکثر رضایتمندی مسافران

پور سیدآقایی در آستانه سفرهاي نوروزي خطاب به روساي قطارها تاکيد کرد : رسيدن راه آهن به يک سازمان تراز اول و برخورداري از سرعت بالا و کيفيت مطلوب به منظور تامين حداکثر رضايت مردم از اولويت هاي جدي ماست.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،محسن پورسيدآقايي مديرعامل راه آهن گفت: با در نظر گرفتن فرسودگي ناوگان ريلي و تقاضاي مردم براي ارايه امکانات مطلوب ،نقش و مسئوليت روساي قطار با وجود اين مشکلات اساسي و سخت است. 
 
وي با اشاره به اينکه روسا و کارکنان قطار نقش محوري دارند، افزود : روساي قطار محور اتصال همه خواسته هاي مردم در کنار امکانات موجود هستند. 

مدير عامل راه آهن با ارايه توصيه هاي به روساي قطار در جهت تکريم مسافران تصريح کرد: روساي قطار بايد صبور باشند و همواره بکوشند تا آگاهي و دانش خود در مورد قطار اعم از دانش فني و دانش سير و حرکت را افزايش دهند. 

پورسيد آقايي گفت : خدمت به مردم ارزشمند است و کسب رضايت مسافرين اجر دنيوي و اخروي به همراه دارد.

وي خاطرنشان کرد: ارتقاي راه آهن به سازمان تراز اول و برخورداري از سرعت بالا و کيفيت مطلوب به منظور تامين حداکثر رضايت مردم از اولويت هاي پيش روي راه آهن است. پورسيدآقايي از برنامه ريزي براي افزايش آمار مسافران از 27 ميليون نفر به 40 ميليون نفر در پايان دولت يازدهم خبر داد و گفت: در کنار اين رشد کمي بايد به گونه اي عمل شود تا رضايت مردم را تامين کنيم.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه ، نوروز ، قطار ، ناوگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.