سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سيدابريشمي:

اولویت بخش صنعت در "تسهیلات بانکی"

مدير عامل سازمان صنايع کوچک وشهرکهاي صنعتي ايران با بيان اينکه انتظارات فعالان بخش صنعت از دولت و بانک ها بايد متناسب با منابع و امکانات موجود باشد، اعلام کرد: وزارت صنعت،معدن و تجارت به دنبال حمايت از واحدهاي توليدي و رفع مشکلات نقدينگي آنهاست.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سيدمحمدعلي سيدابريشمي کمبود نقدينگي را مشکل جدي واحدهاي صنعتي بيان کرد و گفت: وزير صنعت، معدن و تجارت به منظور رفع مشکل مالي واحدهاي توليدي تاکنون جلسات متعددي با بانک هاي عامل برگزار کرده است.

مدير عامل سازمان صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي ايران افزود : انتظارات از بخش صنعت زياد است و در مقابل ، امکانات و منابع محدودي براي راه اندازي واحدهاي نيمه تعطيل وتعطيل وجود دارد.

معاون وزير صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد:  در چنين شرايطي توقعات بايد متناسب با منابع موجود باشد.

سيدابريشمي با بيان اينکه بانک ها نمي توانند پاسخگوي همه خواسته ها باشند، يادآور شد: با توجه به کمبود منابع مالي موجود ، بخش صنعت بايد در اولويت قرار گيرد.

وي در ادامه با اشاره به اينکه صنعتگران نبايد براي تامين نقدينگي فقط متکي به منابع بانکي باشند، يادآور شد: صنعتگران بهتر است مشکل نقدينگي خود را از طريق فروش سهام، پيش فروش محصول و خريداري مواد اوليه به روش هاي جديد و مانند ان برطرف کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: راه ، مسکن ، شهر سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.