سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

20 زخمی در حمله نظاميان صهيونيست به نمازگزاران در مسجد‌الاقصی/ پلیس اسرائیل تظاهرکنندگان را متفرق کرد

در جریان درگيری بين نظاميان صهيونيست و اهالی قدس در داخل مسجد الاقصی 20 تن زخمی شدند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلويزيوني الميادين لحظاتی پيش در خبری فوری گزارش داد، بر اثر درگيری بين نظاميان صهيونيست و اهالی قدس در داخل مسجد الاقصی 20 نفر زخمی شدند.

همزمان با تلاش رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی مسجد الاقصی و بررسی این مساله در کنست ،درگیریهایی میان نظامیان اسرائیلی و فلسطینیها روی داد .

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین ، امروز صبح در گیریهایی میان پلیس اسرائیل و ساکنان بیت المقدس در صحن  مسجد الاقصی  روی داد که  نیروهای اسرائیلی با پرتاب بمبهای دود زا فلسطینیانی را که در صحن مسجد الاقصی تجمع کرده بودند ، متفرق کردند .

خبرنگار المیادین در قدس اشغالی گفت : در همین لحظه ما شاهد شنیدن صدای بمب‌های صوتی و دود زا برای متفرق کردن افرادی هستیم که از دو شب گذشته در صحن مسجد الاقصی تحصن کرده بودند .

 پليس اسرائيل نیز اعلام کرد تظاهرکنندگان فلسطيني را در صحن مسجد الاقصی متفرق کرده است.

وی افزود :نیروهای اسرائیلی امروز صبح  از باب المغاربه به نمازگزاران حمله ور شدند و دهها بمب و گلوله دود زا و صوتی به سوی بیش از هفتاد جوان فلسطینی پرتاب کردند . 

این فلسطینی‌ها برای حمایت از مسجد الاقصی در آن اعتکاف و تحصن کرده بودند .

وی خاطر نشان کرد : گروههای تندروی یهودی خواستار یورش به مسجد الاقصی شده اند ضمن آنکه کنست امروز قرار است موضوع حاکمیت بر مسجد الاقصی را در دستور کار خود قرار دهد .

در همین حال نایب رئیس کنست و عضو حزب لیکود این پیشنهاد را مطرح کرده و قرار است امروز عصر مورد بررسی قرار گیرد.

خبرنگار المیادین از استقرار گسترده نیروهای اشغالگر در قسمت غربی مسجدالاقصی خبر داد و گفت : طرح حاکمیت اسرائیل بر مسجدالاقصی هفته گذشته مطرح شد اما  درپی فشارهای بین المللی و اردن بحث درباره این طرح به تعلیق درآمد اما امروز قرار است این مساله بررسی شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.