سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی خبرداد

حمایت از تجاری سازی "طرح‌های دانش بنیان" با انعقاد یک تفاهم نامه

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی از انعقاد موافقت نامه همکاری جهت حمایت از تجاری سازی طرح‌های دانش‌بنیان، میان معاونت علمی و فناوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، علیرضا دلیری گفت: همزمان با بازدید دکتر سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، موافقت نامه همکاری جهت حمایت از تجاری‌سازی طرح‌های دانش‌بنیان، میان این معاونت، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی اصفهان و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به امضاء رسید. 

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی افزود: مبلغ این موافقت نامه ۳۰ میلیارد ریال است که در سه مرحله با برنامه‌ریزی و مطابق با پیشرفت برنامه‌ها در اختیار صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی اصفهان قرار می‌گیرد. 

دلیری ادامه داد: این موافقت‌نامه با هدف اعطای تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی اصفهان به شرکت‌های دانش‌بنیان، با تایید معاونت تجاری‌سازی و نوآوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری منعقد گردید 

معاون توسعه مدیریت و منابع معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تصریح کرد: همچنین در این موافقت‌نامه، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان متعهد شده که طرح‌های شرکت‌های متقاضی دریافت تسهیلات را بررسی کرده و طرح‌های برگزیده را به معاونت تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری معرفی نماید؛ همچنین پیشرفت طرح‌های مصوب به منظور تایید پرداخت مراحل بعدی تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان را رصد کرده و بر اجرای آن نظارت داشته باشد. 

علیرضا دلیری در پایان گفت: این موافقت‌نامه در ۷ماده تنظیم شده و تا پایان سال ۱۳۹۵هم دارای اعتبار است و به یاری خدا شرایط هر چه زود‌تر برای رشد و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های دانش‌بنیانی نیز فراهم گردد.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.