معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در راستای برنامه دیدار و ملاقات عمومی، با جمعی از نخبگان و استعدادهای بر‌تر برای حل مشکلات آن‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، دومین ملاقات حضوری دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان با تعدادی از نخبگان و استعدادهای بر‌تر در محل ساختمان بنیاد نخبگان استان تهران برگزار شد. 

در این دیدار به مشکلات تحصیلی، علمی و آموزشی جذب و بکارگیری و چگونگی بهره‌مندی از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان ۱۷ نفر از نخبگان و استعدادهای برتری که از استان‌های مختلف که از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام کرده بودند، رسیدگی شد. 

در این دیدار دکتر حسینی معاون فرهنگی و امور نخبگان، پرویز کرمی مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان و مسئول واحد ارتباطات مردمی و ملاقات‌ها دکتر یوسفی‌فر رئیس بنیاد نخبگان استان تهران، کاظمی مشاور و مدیر کل حوزه ریاست بنیاد حضور داشتند. 

نخبگان و استعدادهای بر‌تر که اکثرا از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و غربی، مرکزی، خوزستان و قم حضور داشتند، در این دیدار مشکلات خود را در زمینه احراز نخبگی و استفاده از امتیازات نخبگی، تسهیلات نظام وظیفه و دانش آموختگی بر‌تر و بهره‌مندی از تسهیلات تجاری‌سازی بنیاد و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با رئیس بنیاد ملی نخبگان در میان گذاشتند. 

از نکات قابل توجه این دیدار، ارائه پیشنهاد و ساز و کارهای جدید از سوی نخبگان و استعدادهای بر‌تر در جهت ارائه خدمات بهتر به خصوص تغییر نگاه به نخبگی و فرآیند انتخاب یک استعداد بر‌تر و نخبه بود که مورد استقبال دکتر ستاری نیز قرار گرفت. 

همچنین با توجه به راه اندازی کریدورهای تجاری سازی در پارک‌های علم و فناوری استان‌ها به خصوص پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، حمایت مادی و تسهیلاتی شرکت‌های نخبگان و استعدادهای بر‌تر دیدار کننده در این ملاقات، مورد تاکید معاون علمی و فناوری رئیس جمهور قرار گرفت. 

در این دیدار دکتر ستاری دستور راه اندازی واحد ارتباط مردمی و ملاقات‌های بنیاد را به مسئولیت مشاور رئیس بنیاد با استقرار در ساختمان بنیاد نخبگان استان تهران صادر کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار