سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی 400 بازارچه صنایع دستی در"ایام نوروز "/ کارگاه گردی گردشگران در " نوروز93"

معاون صنایع دستی گفت: در "ایام نوروز" بیش از 400 بازارچه صنایع دستی در سراسر کشور محصولات و خدمات مطلوبی به مسافران ارائه خواهند داد.

"بهمن نامور مطلق" معاون صنایع دستی به خبرنگار حوزه میراث و ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در ایام "نوروز" برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور در حوزه صنایع دستی برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته شده است. 



وی افزود: در نوروز 93 بیش از چهارصد بازارچه صنایع دستی در تمامی کشور فعال بوده و خدمات مطلوبی به شهروندان ارائه خواهد کرد همچنین از نظر کیفی نظارت بیشتری معاونت صنایع دستی بر روی محصولات صنایع دستی خواهد داشت. 

نامور مطلق تصریح کرد: در سال جدید برای نخستین بار در کنار فعالیت‌های مختلفی که در زمینه گردشگری طبیعی و میراث فرهنگی انجام می‌شود برنامه کارگاه گردی را در سراسر کشور خواهیم داشت.
 
معاون صنایع دستی اظهار داشت: در برنامه کارگاه‌ گردی که در حقیقت گنجینه‌های زنده مناطق مختلف کشورمان را تشکیل می‌دهد قصد داریم رشته‌های مختلف صنایع دستی را به مردم به ویژه کودکان و نوجوانان معرفی کنیم و آنها از نزدیک با این رشته‌ها آشنا شوند. 

وی افزود: براساس این برنامه کارگاه‌های برجسته‌ی هر استان در نقشه‌های گردشگری همان استان مشخص شده و مسافران با دریافت این نقشه‌ها می‌توانند از کارگاه‌های "صنایع دستی" بازدید کنند که می‌توان به کارگاه‌های برجسته‌ی قلم‌زنی در اصفهان، نساجی در یزد و منبت در فارس اشاره کرد. 

نامور مطلق تصریح کرد: با انجام این کار ارزش افزوده هویتی برای نسل‌های آینده خواهیم داشت.
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.