سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تصاحب بازارهای جهانی با برند های برتر ملی

توجه مسئولین به اهمیت برندسازی دراقتصاد موجب می‌شود تا با بدست آوردن بازارهای بزرگ جهانی زمینه صادرات هر چه بیشتر کالاهای ایرانی فراهم شود.

احمدی فعال اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران گفت: تولید درواقع پایه اساسی قدرت درهرکشوراست وازطریق تولید است که یک کشورمی‌تواند جایگاه جهانی کسب کند.

وی افزود: تولید می‌تواند معضلات اقتصادی از قبیل تورم، بیکاری و ... را درعرصه کالا و قیمت مهارکند، ضمن آنکه توسعه تولید می‌تواند اشتغال‌زا باشد.

احمدی که در حاشیه همایش تخصصی بین‌المللی برند برتر- کیفیت برتر با خبرنگار باشگاه سخن می‌گفت اظهار داشت: اگربتوانیم توجه مسئولین را به اهمیت برندسازی دراقتصاد و تولیدات ملی جلب کنیم مطمئنا با بدست آوردن بازاربزرگ جهانی زمینه صادرات هرچه بیشتر کالاهای ایرانی را فراهم می‌کنیم.

مهندس امید احمدی، افزود: با توجه به آن که مشکلات و اثرات ناشی ازتحریم‌ها براقتصاد ملی کم نبود ولی با حمایت دولت، فعالان بخش خصوصی وکارآفرینان ، تولید ملی را سر پا نگه داشته‌ایم وبا قوت درمسیر تعالی وپیشرفت قدم برمی‌داریم.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف مهم برپایی این چنین همایش‌هایی معرفی دقیق و به‌روز محصولات سلامت‌محور، آشنایی مردم درخصوص برندهای برترمحصولات غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی می‌باشد.

به گفته وی، دردنیای امروز وبا گسترش اطلاع‌رسانی، هرحرکت و تصمیم‌گیری واحدهای تولید کننده توسط برند آن واحد مورد ارزیابی قرارمی‌گیرد و موفقیت‌ها و شکست‌هایش نیز با برند آن نمایان می‌شود.
این فعال اقتصادی با تاکید براینکه امروزه برند، سرمایه بسیاری از کسب و کارها محسوب می‌شود ، اظهار داشت :ارزش واعتباربرند یک شرکت چندین برابر ارزش دارایی‌های مشهود و قابل رؤیت آن است و در واقع برند، حرکتي ذهنی و روحی است که باید درذهن مصرف کنندگان، خریداران، سهامداران، کارکنان و کاربران قرارگیرد.

وی ادامه داد: برندها دارای ماهیت اجتماعی هستند و آن برندی موفق است که افراد اجتماع نسبت به آن حس تعلق و مالکیت داشته باشند و آن را از آنِ خود بدانند و برای آن برند ازهمه نظر تلاش كنند.
وی با اشاره به اعمال تعرفه کمتر برواردات کالاهای باکیفیت، تصریح کرد: اگرازطریق سیاست‌هایی نظیر تعیین تعرفه پایین از واردکننده کالاهای مرغوب حمایت نکنیم؛ متأسفانه محصولات بی‌کیفیت بیشتر ازمحصولات مرغوب به کشورخواهد شد.

احمدی درخصوص قرارندادن اقلامی نظیر ماکارانی و چای ایرانی در سبد کالا نیز گفت:‌ چرا باید با وجود وابستگی 90 درصدی کشور به واردات روغن، این کالا باید درسبد خانوار قرار گیرد.

احمدی همچنین درپیشنهادی تشکیل انجمن واحدهای نمونه و دارای نشان سیب سلامت غذا و دارو را برای متحد نمودن واحدهای فعال و نمونه اعلام کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: برند ، ملی ، جهانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.