سومین همایش تخصصی برند برتر، کیفیت برتر، در حوزه صنایع غذایی، آشامیدنی، بهداشتی و آرایشی فردا بعد از ظهر در سالن همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، مهندس امید احمدی دبیر این همایش گفت: سومین همایش تخصصی برند برتر، کیفیت برتر همانند دوره‌های گذشته با حمایت وزارت بهداشت، سازمان غذا و دارو و سازمان بهزیستی و نیز با حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس و نیز فعالان بخش خصوصی برگزار می‌شود.
 
وی با بیان اینکه برای نخستین بار، بخش خصوصی از ناظرین دولتی در این همایش تقدیر می‌کند افزود: از آنجا که واحدهای تولید کننده نمونه زیرنظر معاونت غذا و دارو معرفی شده و به تولید کیفی و سلامت محور می‌پردازند لذا در این همایش علاوه بر تقدیر از واحدهای نمونه از زحمات دولت مردان نیز قدردانی می‌شود.
 
احمدی با اشاره به اینکه واحدهای نمونه استانی از سراسر کشور در این همایش معرفی می‌شوند اظهار داشت: شرکت‌های نمونه‌ی استان گیلان، آذربایجان شرقی، البرز، خراسان شمالی و رضوی، سیستان و بلوچستان، فارس، کهکیلویه و بویر احمد، قم، اصفهان، همدان، سمنان، زنجان و کرمان شناسایی شده و در این همایش مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
 
دبیر همایش با توجه به حمایت موسسات مالی و اعتباری تصریح کرد: حضور و حمایت موسسات مالی در همایش نشانگر عزم ملی برای حمایت از تولید است.
 
وی مهم‌ترین هدف این همایش را توسعه و ارتقاء جایگاه تولید کنندگان داخلی بیان کرد و گفت: توسعه و ارتقاء کیفی مواد خوراکی،آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی بر پایه سلامت محوری از اولویت‌های سازمان غذا و دارو است که به برگزاری چنین همایشی جهت تقدیر از واحدهای نمونه انجام می‌گیرد.
 
احمدی برگزاری همایش تخصصی برند برتر را بستر مناسبی برای حضور واحدهای تولیدی با سیاست ایمنی و سلامت مصرف کننده دانست و گفت: این در حالی است که با معرفی ظرفیت‌های واحدهای نمونه در حوزه صادرات و تولید سلامت محور کمک شایانی به سیاست گذاران دولتی خواهد شد که امیدواریم با اعمال سیاست‌ها و برنامه‌های تشویقی و حمایتی دولت خیزش جدیدی در صنایع غذایی، آشامیدنی،آرایشی و بهداشتی روی دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار