سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"نرگس آبیار": فیلم "شیار 143" تحفه‌ی ناچیزی برای مادران شهدا است

کارگردان فیلم "شیار143 " گفت: حق مادران شهید را نتوانستیم ادا کنیم و فیلم "شیار143 " تحفه‌ی ناچیزی به مادران شهید است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای باشگاه خبرنگاران؛ نشست هم اندیشی و هم افزایی کارشناسان امور خواهران کانون‌های مساجد شهر تهران و مشاورین امور بانوان شهرداری تهران با حضور "نرگس آبیار" کارگردان و نویسنده فیلم "شیار143" و حجت‌الاسلام والمسلمین "جواد گلی" قائم مقام مدیرکل ارشاد استان تهران و سرپرست مساجد استان تهران و "معدنی پور" مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران در مجتمع فرهنگی نور تهران برگزار شد. 



"نرگس آبیار" کارگردان فیلم "شیار143" در این نشست عنوان کرد: مادران شهید از بزرگترین ایثارگران هستند چرا که بخشی از وجودشان را نثار کردند و هنوز خیلی جای کار دارد تا ما به این مادران بپردازیم. 

وی ادامه داد: فیلم "شیار143" تحفه‌ی ناچیزی‌ست و البته هنوز ما نتوانستیم حق مادران شهید را ادا کنیم. 

آبیار تصریح کرد: فیلم "شیار143" به نظر منتقدان و روشنفکران فیلمی حماسی و ملی‌ست که ریشه در فرهنگ کشور ما دارد. 

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم در زمان اکران این فیلم را حمایت کنند و همان اتفاقی که در فجر برایش رخ داد در زمان اکران هم نیز مورد حمایت مردم قرار بگیرد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین "جواد گلی" قائم مقام مدیر کل ارشاد استان تهران و سرپرست مساجد استان تهران در این نشست عنوان کرد: شهرداری تهران امروز یک نهاد اجتماعی‌ست نه  یک سازمان خدماتی و خوشبختانه با امکانات و بودجه‌ای که در دست دارد در خدمت فرهنگ و هنر قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: کانون مساجد نیز به دنبال انجام فعالیت‌های فرهنگی به کمک شهرداری‌ست و در نظر داریم بدنه فعال بانوان مساجد را با بدنه فعال امور شهرداری پیوند دهیم. 

حجت‌الاسلام و المسلمین"گلی" تصریح کرد: کانون‌های فرهنگی هنری استان تهران در بخش خواهران هنوز در شرایط مطلوبی نیست و در کانون‌هایی که آقایان مدیر مسئول هستند باید کمک کنند تا بخش خواهران را تقویت کنیم. 

وی مشکل کانون‌های فرهنگی در بخش خواهران را عدم همکاری دانست و گفت: ما در کشورمان مشکلات تجهیزات و نیروی انسانی نداریم و مشکل عدم همکاری داریم و متأسفانه ارگان‌هایی چون شهرداری و ارشاد به دنبال رقابت با یکدیگرهستند.

معدنی پور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران نیز در این نشست عنوان کرد: مسئولان ما در شهرداری تهران اقدامات بسیاری برای رسیدن به نهاد اجتماعی انجام داده‌اند و با رویکرد ناحیه محوری به سمت مطالعات ساختاری  با مشارکت مردم هستیم. 

وی ادامه داد: محوریت مساجد آن چیزی‌ست که در شهرداری اهمیت بسیاری دارد و تمام فعالیت‌ها براساس آموزه‌های دینی انجام می‌شود. 

گفتنی است؛ مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران و قائم مقام مدیرکل ارشاد استان تهران در این نشست از "نرگس آبیار" کارگردان و نویسنده فیلم "شیار143"  تقدیر به عمل آوردند. 

 

انتهای پیام/ اس

برچسب ها: مادران ، شهید ، حمایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
بهروز
۰۲:۰۱ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
درود وسلام بر شما هنر مندان متعهد کشور اسلامی ایران شما خواهران با ایمان موجب افتخار ما هستید براستی که مردم قدر شناس می بایست در زمان اکران فیلم فیلمهای ارزشی دین خود را با پر نمودن صندلیهای سینما قدر شناسی خود را نشان نمایند