سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر بخش عکس جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر:

هدف از برگزاری بخش غیررقابتی توجه به اقتصاد هنر است

"حسن غفاری" گفت: با پرداخت یک میلیون تومان به آثار هنرمندان در بخش غیر رقابتی سعی شده به اقتصاد هنر توجه شود.

"حسن غفاری"، دبیر بخش عکس ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: بخش غیررقابتی جشنواره از روز دوشنبه 21 بهمن در فرهنگسرای نیاوران افتتاح شده است.
 
وی افزود: دراین نمایشگاه آثار محمود غفوری، افشین شاهرودی، بهزاد ترکی‌زاده، کیارنگ علایی، علی قلم سیاه، محمود عبدالحسینی، محمدمهدی رحیمیان، محمد ابراهیم صافی، مجتبی آقایی و محمد خدادادی مترجم‌زاده در بخش عکاسی با موضوع "امید و شادی‌های زندگی" به نمایش درآمده است.
 
غفاری با بیان اینکه از هر هنرمند یک اثر به روی دیوار رفته است، عنوان کرد: مبنای دعوت برای این نمایشگاه با هنرمندانی بود که ازچهره‌های سرشناس حوزه عکاسی هستند.
 
وی در خصوص اهدای یک میلیون تومانی به هر اثر تاکید کرد: با این کار سعی شده است به اصل اقتصاد هنر توجه شود تا تحولی در این عرصه به وجود آید.
 
دبیر بخش عکس جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در پایان خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با حمایت مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده است.
 
گفتنی است، ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی (نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سرامیک هنری و مجسمه‌سازی)، بین‌المللی (عکاسی، کاریکاتور، پوستر و تصویرسازی) و مکمل (فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی) از 14 بهمن تا چهارم اسفند 92 درحال برگزاری است.
 
انتهای پیام/ اس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.