سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور چشمگیر سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر در فضای مجازی

پس از آغاز تحریم ها و قطع برنامه های شبکه سحر از روی برخی ماهواره ها، استقبال بسیاری از سایت برای بازدید برنامه ها شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون  باشگاه خبرنگاران به  نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، آغاز تحریم های رسانه ای علیه رسانه های جمهوری اسلامی از سوی آمریکا و کشورهای هم پیمان با او، روندی جدید در ارائه محتوا و جذب مخاطب از سوی شبکه جهانی سحر ایجاد کرد. هم زمان با اعمال این تحریم ها سایت های شبکه سحر و هم چنین صفحات منتسب به این شبکه تلویزیونی در شبکه های اجتماعی، محلی برای جذب مخاطبان گردیده است. مهدی سعادت احمدنیا به مناسبت سالگرد تاسیس سیمای بوسنیایی در این باره توضیح داده است.

مهدی سعادت احمدنیا مسئول سایت سیمای بوسنیایی این شبکه از افزایش بازدید های صفحات سایت همزمان با آغاز تحریم های رسانه ای که متوجه این شبکه نیز شد خبر داد و گفت: پس از آغاز تحریم ها و قطع برنامه های شبکه سحر از روی برخی ماهواره ها، استقبال بسیاری از سایت برای بازدید برنامه ها شد. حتی بخش بسیاری از مخاطبان درخواست معرفی فرکانس های جدید را داشتند تا بتوانند برنامه ها را از این طریق دریافت نمایند، که این اتفاق خبر خوشی از میزان استقبال مخاطبان از برنامه های سیمای بوسنیایی است.

احمدنیا به  بازدید کننده های سایت نیز پرداخت و توضیح داد: بیشترین بازدیدکنندگان ما از بوسنی هرزگوین، صربستان، کرواسی و آمریکا هستند. با توجه به اینکه در سایت سیمای بوسنیایی بخش هایی از قبیل اخبار، ویدئوها، برنامه ها، فیلم و سریال ها و گالری عکس وجود دارد اما بیشترین بازدید از صفحه اخبار و ویدئو ها بوده است. در این بین اخبار و ویدئوهای مرتبط با موضوعات سیاسی حوزه خاورمیانه بیشتر در کانون توجه قرار گرفته است.

وی به فعالیت سیمای بوسنیایی شبکه بین المللی سحر در شبکه های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: در شبکه های اجتماعی از قبیل فیسبوک، یوتیوب و ... فعال هستیم. طبق آمار رقمی نزدیک به 70 درصد بازدیدکنندگان سایت سیمای بوسنیایی از طریق لینک اخبار و ویدئوهای منتشر شده در فیسبوک راهنمایی و وارد سایت شده اند، که نشانگر موفقیت حضور ما در شبکه های اجتماعی مجازی است.

وی به استقبال از برنامه ها در پیام های مخاطبان اینگونه پرداخت: مخاطبان سیمای بوسنیایی از برنامه هایی که به موضوعات خاورمیانه و سیاست داخلی می پردازد استقبال می کنند. یکی از برنامه های مورد توجه بینندگان برنامه " چهل " است. همچنین بینندگان سیمای بوسنیایی درخواست پخش سریال های ایرانی متناسب با حال و هوای بوسنی و هرزگوین را نیز داشته اند که این وجه تعاملی سایت، در پیشبرد اهداف سیما و هرچه نزدیک تر شدن به سلیقه و ذائقه مخاطبان، تأثیر شایانی دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، سحر ، بوسنیایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.