سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین بانک آلمان يکی از بانک‌های رژيم صهيونيستی را تحريم کرد

"دويچه بانک" آلمان یک بانک رژیم صهیونیستی را به علت شهرکسازی‌های غیرقانونی این رژیم در سرزمینهای اشغالی تحریم کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازشبکه تلویزیونی پرس تی وی ، بزرگترین بانک آلمان یک بانک رژیم صهیونیستی را تحریم کرد. 

اسرائیل همچنان به علت شهرکسازیهای غیرقانونی خود در سرزمینهای اشغالی هدف تحریمها و انزوای بین المللی است. بزرگترین بانک آلمان یعنی دویچه بانک ، هاپوعالیم یکی از بانکهای اسرائیلی را در فهرست شرکتهایی قرار داد که فعالیتهایشان از نظر اخلاقی مورد تردید است. 

گزارشها حاکیست دویچه بانک آلمان برنامه ای را تنظیم کرده است تا بر اساس آن اگر سرمایه گذاران به علل معذوریت‌های اخلاقی نخواهند پولشان در جای خاصی سرمایه گذاری شود، این اتفاق نیفتد. علت اینکه این بانک اسرائیلی در فهرست شرکت‌های مشکوک قرار گرفته فعالیت‌هایش در شهرک‌های غیرقانونی اسرائیلی در کرانه باختری است. اوایل این ماه نیز بزرگترین بانک دانمارک تصمیم گرفت بانک "هاپوعالیم" را به علت تامین مالی شهرکسازی‌ها در فهرصت سیاه خود قرار دهد.

 اخیرا چندین شرکت و صندوق بازنشستگی در اروپا سرمایه گذاری در اسرائیل یا تجارت با شرکتهای اسرائیلی را که به نوعی با شهرکسازی‌ها مرتبط هستند، متوقف کرده اند.

 وزارت دارایی نروژ ژانویه گذشته از تحریم 2 شرکت اسرائیلی خبر داد. در سراسر جهان درخواستها برای تحریم اسرائیل به علت بدرفتاری با فلسطینیان هر روز بیشتر می شود. در همین حال بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل می گوید کسانی که اسرائیل را تحریم می کنند یهودی ستیز هستند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.