سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی دایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

تا دین خود را به پرسپولیس ادا نکنم از این تیم نمی‌روم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: خیلی‌ها دوست ندارند من در این تیم باشم ولی من تا دین خودم را به پرسپولیس ادا نکنم نمی‌روم.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: صحبت های زیادی شده که من می‌خواهم از پرسپولیس بروم، خیلی‌ها دوست ندارند من در این تیم باشم ولی من تا دین خودم را به پرسپولیس ادا نکنم نمی‌روم.

وی در ادامه گفت:: جلسه‌ای خوبی با وزارت ورزش داشتیم اما چیزی که ما دیدیم به این زودی ها قرار نیست مسئله‌ی خصوصی سازی این باشگاه حل شود، اما ما مشکلات پیش روی این تیم را به گوش وزیر رساندیم امیدوارم هر چه زودتر این مسئله حل شود.
 
 وی در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: مشکلات مالی زیادی پیش روی این باشگاه است، به نظر من باید هر چه زودتر فکری به حال این مشکلات کرد، البته من با بازیکنان صحبت‌های خود را کرده‌ام قرار شد تا آخر این فصل دیگر بحثی در مورد مشکلات مالی انجام نگیرد و تمام بازیکنان فکر و ذهن خود را روی بازی‌های باقی مانده و لیگ متمرکز کنند.
 


دایی در خصوص بازی مقابل صبای قم هم گفت: بازی سختی خواهیم داشت، با توجه به اینکه بازی فولاد و نفت تهران مساوی شد این امیدواری را به ما داد که با  کسب سه امتیاز از این بازی به صدر جدول نزدیک شویم.

وی در مورد حساسیت این بازی گفت: می‌توانم به جرأت بگویم این بازی یکی از مهم ترین بازی‌های ما خواهد بود، از دست دادن سه امتیاز در این دیدار ما را از صدر جدول دور نگه خواهد داشت، امیدوارم بازیکنان شرایط موجود را درک کنند وبازی خوبی به نمایش بگذارند.
 
انتهای پیام/


برچسب ها: دایی ، دین ، پرسپولیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.