نشست بررسی آخرین وضعیت پرسپولیس در وزارت ورزش برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ نشست مهمی که قرار بود درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس و راهکارهای حمایت از این تیم برگزار شود از ساعت 18 عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان و با حضور علی پروین و بهروز منتقمی مدیرعامل و قائم مقام باشگاه پرسپولیس، علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس، حسین هدایتی، امیررضا خادم نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری و خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، دکتر عبدالحمید احمدی مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان، دکتر طاهری مشاور اقتصادی وزیر و گرشاسبی مشاور وزیر در وزارتخانه برگزار شد.

علی پروین و حسین هدایتی قبل از ورود به محل برگزاری جلسه در محاصره خبرنگاران قرار گرفته و به برخی از سوالات آنها پاسخ دادند.

علی دایی که بلافاصله پس از برگزاری دیدار تدارکاتی پرسپولیس و پیکان راهی وزارت ورزش و جوانان شده بود پس از برگزاری نشست نیز به سوالات پاسخ نداد و به خبرنگاران گفت بزرگان حاضر در این نشست به این سوالات پاسخ خواهند داد.

پروین و هدایتی نیز پس از پایان جلسه به سوالات پاسخ ندادند و این امیررضا خادم بود که در پایان نشست در جمع خبرنگاران گفت: این نشست برای رفع مشکلات تیم پرسپولیس برگزار شد. وزارت ورزش سعی دارد در راستای خصوصی سازی حرکت کرده اما باید وضعیت باشگاه های پرسپولیس و استقلال و بدهی های آن مشخص و تعیین تکلیف شود و پس از آن با اقدامات قانونی و کارشناسی می توان گام هایی در جهت خصوصی سازی برداشت.

نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در امور واگذاری و خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال گفت: برای خصوصی سازی این دو باشگاه باید حساب شده عمل کرد تا همه چیز قانونی و شفاف باشد. تعیین تکلیف بدهی ها موضوع مهمی است و پس از آن می توان درباره واگذاری آنها در بورس، فرابورس و یا هر روش دیگر اقدامات لازم را انجام داد.

خادم بر حمایت از هیئت مدیره ، مدیریت و کادرفنی پرسپولیس تاکید کرده و اعلام کرد: سعی می کنیم در فصل بعد گام هایی برداریم تا حداقل در کوتاه مدت موضوع مهم خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به نتیجه مطلوبی برسد. ما برای رسیدن به این هدف از تکرار دوباره اتفاقات ناخوشایند گذشته جلوگیری خواهیم کرد و همان طور که گفتم پس از تعیین تکلیف بدهی ها می توان تصمیماتی اتخاذ کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار