سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی اهمیت واکسیناسیون در بیماران دچار "نقص ایمنی"

در سمپوزیوم واکسیناسیون در افراد مبتلا به بیماریهای نقص ایمنی که یک اسفند برگزار خواهد شد اهمیت واکسیناسیون دراین بیماران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر مسعود مردانی عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه سمپوزیوم یک روزه‌ای با عنوان واکسیناسیون در افراد مبتلا به بیماریهای نقص ایمنیرا پنجشنبه اول اسفندماه در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی برگزار می‌کند. 

وی افزود: این سمپوزیوم با توجه به اهمیت نقش واکسیناسیون در پیشگیری از بیماری‌های عفونی و توجه خاص به گروه-های در معرض خطر و کاهش ابتلای این افراد به بیماری‌های عفونی برگزار می‌شود. 

دبیر علمی سمپوزیوم با بیان این مطلب که سمپوزیوم مذکور از امتیاز بازآموزی برای مشمولان آموزش مداوم برخوردار است اظهار کرد: این سمپوزیوم دارای حداکثر ۲۵/۳ امتیاز بازآموزی برای مشمولان آموزش مداوم است و گروه هدف آن متخصصان بیماریهای عفونی، داخلی، پزشکان عمومی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و دکترای مامایی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و 
دکترای پرستاری نیز می‌باشد. 

مردانی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: پیش‌نیاز ثبت نام: علاقمندان به شرکت در این سمپوزیوم از طریق سامانه آموزش مداوم به آدرس www. ircme. irاست (کد شناسه برنامه: ۳۶۴۵۸) صورت می‌گیرد و ثبت نام نهایی در محل برگزاری سمپوزیوم انجام خواهد پذیرفت. 

گفتنی است، این سمپوزیوم برای فوق تخصصان ایمونولوژی و آلرژی اطفال، قلب اطفال، روماتولوژی اطفال، عفونی اطفال، غدد اطفال، کلیه اطفال، گوارش اطفال و نوزادان، اعصاب اطفال، خون و سرطان اطفال، جراحی اطفال، روانپزشکی اطفال و متخصصان بیماریهای داخلی، کودکان، بیماریهای عفونی و گرمسیری، دکترای بهداشت مادر و کودک و پزشکان عمومی ۲۵/۳ امتیاز دارد و 
برای کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و دکترای مامایی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و دکترای پرستاری ۲۵/۲ امتیاز در بر دارد. 

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با دبیرخانه سمپوزیوم با شماره۸-۲۲۴۳۹۹۶۳ مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.