سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفی‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دیپلمات‌های کشورمان نگذارند مذاکرات از چارچوب هسته‌ای خارج شود

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: مذاکره‌کنندگان ایرانی باید هوشیاری بیشتری داشته باشند و مسیر مذاکرات را فقط در قالب مسئله هسته‌ای ادامه دهند، که اگر مذاکرات وارد فازهای دیگری شود، قطعأ آن‌ها فشار بیشتری به ایران وارد می‌کنند.

"سجاد مصطفی‌پور" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیانیه‌ای که کاخ سفید برای آزادی سران فتنه صادر کرد، گفت: درخواست آزادی سران فتنه مداخله در امور داخل ایران است و نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها نقش بسزایی در فتنه 88 داشتند و در تلاشند با آزادی آن‌ها به اهداف شوم‌شان برسند.
 
وی افزود: در 10 سال گذشته ایران در مسأله هسته‌ای، گام‌های اعتمادسازی را مقابل غربی‌ها برداشته‌ است و این آمریکایی‌ها بودند که همواره در مذاکرات به نوعی زیر قول‌شان زدند و مذاکرات را از شکل منطقی ومعقول خارج کردند.
 
مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به پیش رو داشتن مذاکرات وین تصریح کرد: آمریکایی‌ها وقتی دیدند ایران به تعهداتش در توافق‌نامه هسته‌ای عمل می‌کند؛ بحث حقوق بشر را درباره ایران مطرح کردند که این برچسبی بوده که همواره غربی‌ها به جمهوری اسلامی زده‌اند و واقعیت ندارد.
 
مصطفی‌پور با اشاره به توافق‌نامه‌ای که در مذاکرات ژنو صورت گرفت، اظهار داشت: با توجه به سابقه و اقداماتی‌ که غرب نسبت به ایران دارد؛ در مذاکرات وین  تنها بحث هسته‌ای مطرح نمی‌شود و آمریکایی‌ها سعی می‌کنند تا فشارها را از قالب تحریم‌ها خارج کرده و در قالب حقوق بشر و مداخله در امور داخلی ایران مطرح کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: مذاکره‌کنندگان ایرانی باید هوشیاری بیشتری داشته باشند و مسیر مذاکرات را فقط در قالب مسئله هسته‌ای ادامه دهند، که اگر مذاکرات وارد فازهای دیگری شوند، قطعأ آن‌ها فشار بیشتری به ایران وارد می‌کنند.
 
انتهای پیام/
 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.