سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس "هواشناسی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ورود "سامانه بارشی" جدید به کشور/ "تهران" از فردا بارانی می شود

گودرزی گفت: از اوایل امشب سامانه بارشی از غرب کشور وارد می شود و این سامانه فردا در استان های واقع در نیمه غربی و در روز دوشنبه علاوه بر آن مناطق مرکز، جنوب، دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی و بتدریج شرق، برخی نقاط جنوب شرق و بصورت پراکنده شمال شرق را تحت تاثیر قرار می دهد.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "شنبه 26 بهمن ماه 92" تا فردا وزش باد نسبتا شدید همراه با افزایش دما برای سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل پیش بینی می شود.

وی افزود: از اوایل امشب سامانه بارشی از غرب کشور وارد می شود و این سامانه فردا در استان های واقع در نیمه غربی و در روز دوشنبه علاوه بر آن مناطق مرکز، جنوب، دامنه های جنوبی البرز، سواحل شمالی و بتدریج شرق، برخی نقاط جنوب شرق و بصورت پراکنده شمال شرق را تحت تاثیر قرار می دهد و سبب بارش باران، رعد و برق، وزش باد و در مناطق مرتفع بارش برف خواهد شد.



گودرزی ادامه داد: شدت بارش از بعدازظهر یکشنبه تا روز دوشنبه در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس در استان های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، شمال و شرق خوزستان خواهد بود و همچنین خلیج فارس نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج است و این سامانه روز سه شنبه از مرزهای شرقی از کشور خارج می گردد.

کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران امروز، کمی ابری، درپاره ای نقاط غبار، در اواخر وقت افزایش ابر  و برای فردا، نیمه ابری، بتدریج ابری اوایل شب بارش باران و روز دوشنبه، ابری درپاره ای نقاط بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود و همچنین بارش باران از فردا در برخی از مناطق تهران آغاز می شود.

وی اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته شهرکرد با دمای 9 درجه زیر صفر سردترین مناطق کشور و بندرعباس با 24 درجه بالای صفر گرمترین مناطق کشور گزارش شده است.


نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

11

2-

فارس

16

3-

آذربایجان غربی

11

4-

قم

17

2-

اردبیل

14

3

قزوین

16

0

اصفهان

15

4-

کردستان

17

2-

البرز

15

5

کرمان

14

6-

ایلام

18

5

کرمانشاه

17

2-

بوشهر

21

12

کهکیلویه و بویراحمد

14

6-

تهران

16

5

گیلان

13

8

چهارمحال و بختیاری

13

7-

گلستان

20

2

خراسان شمالی

13

3-

لرستان

16

2-

خراسان رضوی

12

1-

مازندران

16

2

خراسان جنوبی

12

5-

مرکزی

13

5-

خوزستان

25

9

هرمزگان

25

8

زنجان

14

1-

همدان

4

6-

سمنان

16

1

یزد

16

2

سیستان و بلوچستان

12

4-

 

 

 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.