سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری تظاهرات در حمايت از ارتش و هيئت سوريه در ژنو 2 در دمشق و حمص

هزاران نفر از مردم سوريه در دمشق و حمص در حمايت از ارتش اين کشور و هيئت سوری شرکت کننده در اجلاس ژنو تظاهرات کردند.

 به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه،هزاران نفر از مردم سوریه سه شنبه در دمشق و حمص در حمایت از ارتش این کشور و هیئت سوری شرکت کننده در گفتگوهای ژنو تظاهرات کردند.  

رنا ابو دیاب خبرنگار شبکه تلویزیونی سوریه در گزارشی افزود : صدها سوری در خیابان‌های منطقه الزاهره در دمشق بر حمایت از ارتش در جنگ بر ضد تروریست ها تاکید کردند.  

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت : ما بر ضد کسانی شعار می دهیم که کشور ما را ویران کرده اند. سوریه پیش از این بهشت کشورهای عربی بود ، ما بدون آنها در امنیت زندگی می‌کردیم.  ما مردمی متحد هستیم و از ارتش خود حمایت خواهیم کرد.  

خبرنگار تلویزیون سوریه افزود : شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین بر حمایت از هیئت سوری شرکت کننده در گفتگوهای ژنو تاکید و از تلاش آنها برای رها کردن سوریه از چنگال تروریست‌ها و حامیان آنها ، قدردانی کردند.

آنها تاکید کردند هیئت نظام سوریه تنها نماینده قانونی آنهاست.  

خبرنگار تلویزیونی سوریه گفت : دانشجویان و اساتید دانشکده حقوق دانشگاه دمشق نیز در اعلام همبستگی با ارتش سوریه در مقابله با تروریسم و هیئت اعزامی به ژنو تجمع و تاکید کردند پیروزیهای میدانی ارتش سوریه و پیروزی های سیاسی در ژنو باید در کنار هم باشد.  

در حمص نیز تظاهراتی مشابه با حضور هزاران سوری برگزار شد.  

یکی از شرکت کنندگان در این تظاهرات گفت : ما برای این به اینجا آمده ایم که بگوییم از هیئت نظام در ژنو و آشتی ملی حمایت می کنیم و در کنار همه کسانی که برای رها کردن کشور از دست تروریستها تلاش می کنند ایستاده ایم.  

یکی دیگر از شرکت کنندگان در تظاهرات شهر حمص گفت : این حمص واقعی است ، حمصی که همه فرزندان آن امروز برای بیان اصالت و ملیت خود به خیابان‌ها آمده اند.  

ابودیاب افزود : سوری‌ها همه روزه صدای خود را در حمایت از ارتش برابر تروریست ها به گوش جهانیان می رسانند و آنها را به خاطر سکوت خود و حمایت از تروریسم سرزنش می کنند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.