سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

تصویب 21راهکار اجرایی توسعه صادرات استان اصفهان

یازدهمین جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان به بررسی بخش دوم موانع و راهکارهای توسعه صادرات استان اختصاص یافت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، در این جلسه 9 بند از 17 بند موانع توسعه صادرات استان اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان 21 راهکار اجرایی با مشخص شدن دستگاه اجرایی مسوول به تصویب شورا رسید.

رییس شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی استان اصفهان در ابتدای این جلسه در اتاق اصفهان گفت:یکی از مسایل بخش صادرات استان از دست رفتن بازارهای هدف صادراتی پس از ارسال کالای نامرغوب است و ایجاد یک شبکه نظارتی برای کالاهای صادراتی می تواند کالاهای با کیفیت را صادر و از دست رفتن بازارهای هدف صادراتی جلوگیری کند.

«رسول زرگرپور» در بخش دیگری از سخنان خود فعال شدن کارگروه گردشگری استان اصفهان راخواستار شد و گفت:همه بخش های استان با کمک هم صنعت گردشگری اصفهان را فعال تر و پویاتر کنند .

استاندار اصفهان از تشکیل کمیته ویژه هیات های خارجی در استانداری با حضور نماینده نمایندگی وزارت خارجه در استان ،استانداری ،میراث فرهنگی و اتاق بازرگانی با هدف برنامه ریزی سفر هیات های خارجی به اصفهان خبر داد و گفت:در چهار ماه گذشته 34 هیات خارجی به اصفهان وارد شدند و باید از این فرصت برای بازاریابی و حل مسایل و مشکلات صادرکنندگان استفاده کرد.

وی در ادامه این جلسه به مصوبه 9 ماده ای شورای عالی آب کشور در مورد حوضه زاینده رود اشاره کرد و گفت:همه بخش های دولتی ، خصوصی و عمومی استان که خواستار حل مساله آب می باشند باید مطالبات خود را در اجرای این مصوبه دنبال کنند. /ش ک


 

برچسب ها: اصفهان ، جلسه ، شورای ، گفتگو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.