رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: در سال گذشته 34 هزار و 950 میلیارد ریال سرمایه گذاری درصنعت این استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان، مظفر انصاری در جمع خبرنگاران افزود: حاصل این میزان سرمایه گذاری باید برای 33 هزار و 626 نفر اشتغالزایی داشته باشد.
وی با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری در اصفهان با وجود برخی از مشکلات اقتصادی رشد داشته است، ادامه داد: سرمایه گذاری بیش از 34 هزار میلیاردی در سال گذشته در قالب طرح های توسعه، بهره برداری و تاسیس بوده است.
وی تعداد مجوزهای صادر شده در سال گذشته را یکهزار و 285 مجوز بیان کرد و افزود: 991 مجوز برای تاسیسات، 188 مجوز برای پروانه بهره برداری و 106 مجوز نیز برای طرح های توسعه بوده است.
انصاری درباره سرمایه گریزی در استان اصفهان اظهار کرد: برخی از مزیت های سرمایه گذاری استان بویژه در بخش های آب، انرژی و استقرار واحدهای صنعتی در شعاع 50 کیلومتری از دست رفته است.
وی ادامه داد: صنعت فولاد نیز دیگر برای استان مزیت محسوب نمی شود و بیشتر سرمایه گذاری ها به سمت صنایع پاک و فناوری های نوین سوق داده شده است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان تاکید کرد: بهتر است سرمایه گذاری ها در صنایع مزیت دار باشد و مسوولان باید برای جذب سرمایه گذاران تلاش کنند.
وی ادامه داد: سرمایه گذاری بیش از 34 هزار میلیارد ریالی در استان نشان دهنده ظرفیت بسیار بالای استان است.


انتهای پیام

برچسب ها: اصفهان ، سرمایه ، گذاری ، درصنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.