سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطهری‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزارت کشور نباید در حمایت خود از خانه احزاب کنار بکشد

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه وزارت کشور نباید در حمایت خود از خانه احزاب کنار بکشد، گفت: این وزارتخانه باید به گروهی مسئولیت و ماموریت دهد که زمینه را برای فعالیت مجدد خانه احزاب و برگزاری انتخابات فراهم کند.

"میرزابابا مطهری‌نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره احتمال بازگشایی خانه احزاب تا پایان سال و سازوکارهای جدید از سوی گروه‌های سیاسی و وزارت کشور برای فعالیت مجدد آن اظهار داشت: در صورت احتمال بازگشایی خانه احزاب تا پایان سال، قطعا گروهی از احزاب یا خانه احزاب قبلی باید ماموریت برگزاری انتخابات جدید در این خانه را برعهده بگیرند تا تمامی گروه‌ها صرف‌نظر از گرایش‌های مختلف بتوانند خانه‌ای به معنای واقعی برای احزاب شکل دهند.

وی با بیان اینکه ماهیت خانه احزاب صنفی است، گفت: این خانه باید به دلیل ماهیت صنفی خود موانع و مشکلات موجود بر سر راه فعالیت احزاب را مرتفع کند و وزارت کشور باید در این میان نقش حمایتی و پشتیبانی از خود ایفا کند.

عضو حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه وزارت کشور نباید در حمایت خود از خانه احزاب کنار بکشد، تصریح کرد: این وزارتخانه باید به گروهی مسئولیت و ماموریت دهد که زمینه را برای فعالیت مجدد خانه احزاب و برگزاری انتخابات فراهم کند.

مطهری‌نژاد با تاکید بر اینکه وزارت کشور باید نقش مداخله‌جویانه‌ای در کمک به احزاب داشته باشد، خاطرنشان کرد: از آنجاییکه منع فعالیت خانه احزاب از سوی وزارت کشور قبلی صورت گرفته لذا وزارت کشور دولت یازدهم باید به عنوان وظیفه‌ای ذاتی، تشکیلات خانه احزاب را فعال و با ایجاد ترکیبی از میان جریان‌های سیاسی اصلاح‌طلب، اصولگرا و مستقل به آنها ماموریت دهد که خانه احزاب را فعال کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.