دبیر کل مجمع زنان اصلاح‌طلب، آخرین انتخابات برگزارشده خانه احزاب را قانونی دانست.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران فاطمه راکعی دبیر کل مجمع زنان اصلاح طلب در حاشیه نشست امروز(سه‌شنبه) فعالان سیاسی و حزبی با وزیر کشور، این نشست را بسیار خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این نشست قرار شد مجمع خانه احزاب در اولین فرصت قبل از پایان سال برگزار شود.
 
وی پیرامون دیدار احزاب با رئیس‌جمهور اضافه کرد: دیدار رئیس‌جمهور با NGO ها و سازمان‌های مردم‌نهاد قبل از پایان سال صورت می‌گیرد اما تاریخ دقیقی از جلسه رئیس‌جمهور با احزاب تعیین نشده است.
 
راکعی افزود: این نشست بسیار ارزشمند بود و بسیار جای سپاسگذاری دارد چرا که امروز احزاب اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل شاخص کشور دور هم جمع شدند و به تفاهمات خوبی جهت تشکیل سریع مجمع خانه احزاب رسیدند.
 
دبیر کل مجمع زنان اصلاح‌طلب، نتیجه این نشست را اثبات قانونی بودن انتخابات خانه احزاب در گذشته عنوان کرد و افزود: در این نشست پیشنهاد شد که شورای مرکزی خانه احزاب یا روسای ادوار گذشته مسئول برگزاری انتخابات مجمع خانه احزاب باشند.

وی اضافه کرد: نتیجه بحث‌ها در جلسه امروز این بود که انتخابات خانه احزاب قانونی بوده و کسی هم که نمی‌گوید که غیرقانونی بود.
 
راکعی خاطر نشان کرد: مجمع عمومی بایستی نظرات پیشنهادی خود را پیرامون اصلاح اساسنامه خانه احزاب بنویسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار