سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشورت با ولاسکو و ربادنگو مثبت است اما...

لطفا درب اتاق فکر را باز کنید!

این روزها نه تنها اهالی و اعضای خانواده بزرگ والیبال بلکه تمامی علاقه‌مندان به این رشته دغدغه‌ای به نام انتخاب سرمربی تیم ملی را دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حال حاضر از گوشه‌ و کنار اخبارهای متفاوت مربوط به هدایت تیم ملی می‌رسد تا این که بالاخره منابع آگاه این پایگاه اطلاع‌رسانی در آرژانتین و ایتالیا، شب گذشته خبر حضور پررنگ برناردی را اعلام کردند.

نکته قابل تامل در حضور برناردی این است که وی با چه تفکرات و رایزنی‌هایی انتخاب شده است.

 پیش از رییس فدراسیون والیبال کشورمان اعلام کرده بود که ولاسکو مشاور اعظم ما در این انتخاب خواهد بود اما آیا این کار درست است؟

اگر مربیان ما در ارائه فن و تکنیک به ملی‌پوشان در حد این و آن نیستند ولی می‌توانند در قالب اتاق فکر به رییس فدراسیون مشورت دهند، حال که ولاسکو منافع ملی کشورش را به منافع ایران ترجیح داده چرا باید از وی  به عنوان مشاور اصلی در انتخاب سرمربی جدید استفاده کنیم؟

آقای داورزنی روی صحبتمان این بار تنها با شما که شخص اول والیبال ایران در حال حاضر محسوب می‌شوید، است. کاش اجازه دهید برای یک بار هم که شده نخبگان ما در قالب اتاق فکر، صحبت‌ها و افکارشان را ارائه دهند، هنوز قرارداد "برناردی" به طور رسمی بسته نشده و می‌توان روی آن کار کرد در حال حاضر این مطالب را بیان می‌کنیم چون جای اعمال تغییرات وجود دارد وقتی قرارداد بسته شود ما کاری جز حمایت از تیم ملی والیبال و تفکرات افراد فعال در آن نداریم.

شما گفته بودید کسی را به عنوان سرمربی تیم ملی می‌آورید که یک فوق‌ستاره است اما آیا این فرد می‌خواهد در ایران تجربه کسب کند و از ایران به یک فوق ستاره در عرصه مربیگری تبدیل شود.

اگر ملاک انتخاب سرمربی از نظر مسئولان فدراسیون صرف ایتالیایی و یا خارجی بودن است، به جز گزینه مورد نظر در دیار لاجوردی‌پوشان هستند، افرادی که از کارنامه قوی‌تری در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی برخوردارند.

پس لطف کنید با باز کردن درب اتاق فکر به نوعی نابغه‌های و پیشکستوتان والیبال ایران اجازه حرف زندن بدهید و تنها به نظرات چشم آبی‌ها اکتفا نکنید...

از ما گفتن!


انتهای پیام/


برچسب ها: حضور ، پررنگ ، برناردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
شماها حتی ولاسکو رو هم ایراد میگرفتین. کسی که شاگرد ولاسکو بزرگ هست بدون شک از مکتب ولاسکو پیروی میکنه. ولاسکو چندین سال تو ایران بود کدوم مربی ایرانی از غرور کاذب خودش گذشت بیاد سر تمرین این مربی. بنظر من انتخاب خوبیه