سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک کارشناس سیاست خارجی:

سکوت در برابر آزمایش بمب اتمی آمریکا دلیل سیطره غرب بر سازمان‌های بین‌المللی است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اکثر سازمان‌های بین‌المللی تحت سیطره غرب قرار دارد به‌ این خاطر هیچ اعتراضی نسبت به اقدام آمریکا در آزمایش بمب اتمی نمی‌کنند.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به آزمایش بمب اتمی توسط آمریکا، گفت: ایالات متحده حق ویژه‌ای برای خود در دنیا قائل بوده و خود را تافته‌ای جدا بافته از نظام جهانی می‌داند.

وی تصریح کرد: آمریکا خود را برتر از کلیه کشورها و متولی دنیا می‌داند و می‌گوید کل جهان باید به زیر پرچم ایالات متحده برود.

این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: برخورد دولت آمریکا با کشورهای اروپایی که قصد برقراری مبادلات تجاری را دارند یادآور خوی نژادپرستی آنهاست.

قوام بیان داشت: رژیم صهیونیستی با داشتن کلاهک‌های هسته‌ای متعدد از خطوط قرمز آمریکا به حساب می‌آید و ایالات متحده به‌خاطر این رژیم کلیه معاهدات و مسائل حقوق بشری را نادیده می‌گیرد.

وی ادامه داد: ایالات متحده تحت حمایت صهیونیسم بین‌الملل به خود اجازه می‌دهد که تمامی معاهدات پذیرفته شده بین کشورها را زیر پا بگذارد و دست به آزمایش‌های اتمی بزند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: اکثر سازمان‌های بین‌المللی تحت سیطره غرب قرار دارد به‌ این خاطر هیچ اعتراضی نسبت به اقدام آمریکا در آزمایش بمب اتمی نمی‌کنند. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.