سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صلاحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

35 سال تاکید بر آرمان‌ها، ویژگی انقلاب اسلامی است

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر تمایز دارد، گفت: در انقلاب ایران همه معترف هستند که هنوز شعارهای امام خمینی‌(ره) زنده و کارآمد است.

"سهراب صلاحی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با تأکید بر این که انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر تمایز دارد، گفت: حضور گسترده مردمی در انقلاب اسلامی ایران یکی از وجه تمایز با انقلاب‌های دیگر است که دانشمندان بزرگ دنیا و حتی کمونیست‌ها به آن اعتراف کردند.
 
وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مستقل بود، اظهار داشت: استقلال‌خواهی در انقلاب ما از مهم‌ترین آرمان‌ها بوده است اما انقلاب‌های دیگری وابسته به غرب یا شوروی بوده‌اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه انقلاب باید فعال باشد تا نیازهای معنوی خودش را برطرف کند، افزود: تنها انقلابی که در دو قرن اخیر به دنبال حفظ آرمان‌های خود بود انقلاب اسلامی ایران بوده‌ است.
 
صلاحی با تأکید بر اینکه ایثارگری یکی‌دیگر از وجه تمایز انقلاب ما دیگر انقلاب‌های دنیا است، تصریح کرد: مردم ما با علم به میدان آمدند و می‌دانستند که امکان به شهادت رسیدن‌شان وجود دارد.
 
وی با اشاره به عمر با برکت انقلاب اسلامی اظهار داشت: هیچ انقلابی در تاریخ معاصر وجود ندارد که بتواند 35 سال در حفظ آرمان‌های خود قدم بردارد و این نکته تنها منحصر به انقلاب اسلامی ایران است.
 
رییس سازمان بسیج اساتید کشور  با تأکید بر اینکه در انقلاب ایران همه معترف هستند که هنوز شعارهای امام خمینی‌(ره) زنده و کارآمد است، خاطرنشان کرد: مردم به شاخص‌‌هایی که امام راحل بنیان‌گذاری کردند، روی آورده‌اند و فرمایشات ایشان در بین مردم حفظ شده است.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.