حزب همبستگی ایران اسلامی با انتشار بیانیه‌ای از آحاد مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی دعوت کرد با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن، همبستگی و عشق به ارزش‌های الهی را در سال حماسی سیاسی و حماسه اقتصادی به نمایش گذارند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران حزب همبستگی ایران اسلامی در آستانه راهپیمایی عظیم و پرشکوه 22 بهمن با انتشار بیانیه‌ای از آحاد مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی دعوت کرد با حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن ضمن تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های والای امام (ره) و شهدا بار دیگر همبستگی و عشق به ارزش‌های الهی را در سال حماسی سیاسی و حماسه اقتصادی به نمایش گذارند.
 
در این بیانیه آمده است: ایام‌الله دهه مبارک فجر تداعی کننده پیروزی شکوهمند انقلابی است که همچون بارش ابر کرامت و آزادگی بر کویر دل‌های استبداد زده مردم ایران، تحقق وعده الهی را به پرچمداری خمینی کبیر (ره) شکوفا ساخت تا دین‌داری، آزادیخواهی، استقلال و پیشرفت در سایه سار اعتدال و عقلانیت همچون رودی خروشان در تمامی تاریخ این مرز پرگهر جریان یابد.
 
این بیانیه می‌افزاید: اکنون و در شرایطی که تنها 6 ماه از فعالیت دولت تدبیر وامید گذشته موفقیت زودهنگام هسته‌ای در عرصه نبرد سنگین دیپلماتیک، یک بار دیگر به جهانیان نشان داد که انقلاب اسلامی ایران در پرتو انعطاف، اعتدال وعقلانیت می‌تواند همچنان شگفتی‌ساز باشد.

پیروزی هسته‌ای و اذعان غربی‌ها به حق هسته‌ای ایران درخلال مذاکرات، دستاورد بزرگی بود که منجر به بی‌اعتبار شدن تحریم‌ها و فروپاشی پایه و اساس ظالمانه آن در سی و پنجمین بهار انقلاب شد.  
 
از رهگذر این دستاوردهاست که اکنون ایران اسلامی پذیرای هیئت‌های متعدد سیاسی از جهان است که هریک مشتاق گشایش در روابط سیاسی و اقتصادی با ایران هستند که بی‌شک این دستاورد خود مصداق بارز تحقق تدریجی حماسه اقتصادی است که با تلاش مدبرانه فرزندان انقلابی کشور و تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محقق شده است.  
 
در آستانه سی و پنجمین بهار انقلاب و به شکرانه دستیابی به موفقیت‌هایی که هر روز گوشه‌هایی از آن نمایان می‌شود، انتظار می‌رود که آحاد مردم و جریانهای سیاسی و مجلس محترم با حمایت کامل و همه جانبه از تلاشهای سیاسی و اقتصادی دولت تدبیر و امید، زمینه تثبیت کامل آرمانهای انقلاب را فراهم کرده و با اتحاد و همدلی با هرگونه افراط گرایی وحدت شکن که شالوده انقلاب اسلامی را در معرض خطر قرار می‌دهد، مقابله کنند.  
 
حزب همبستگی با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از عموم ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی سراسری یوم الله بیست و دوم بهمن، ضمن تجدید بیعت دوباره با آرمانهای والای امام (ره) و شهدا و به تبعیت از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بار دیگر همبستگی و عشق به ارزش‌های الهی را در مقابل دیدگاه حیرت زده جهانیان و به خصوص مخالفان سربلندی و استقلال میهن عزیزمان، به نمایش گذارند و در امتداد حضور شگرف خود در ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، اینبار در سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی حماسه سیاسی دیگری خلق نمایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار