سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه سعودی ؛

حضور 1400 سعودی در درگیری‌های سوریه

یک روزنامه سعودی خبر از شرکت 1400 سعودی در درگیری‌های سوریه داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "پانوراما-الشرق الأوسط" ، روزنامه عربستانی الوطن خبر از شرکت 1400 سعودی در جنگ‌های سوریه داده است که به گفته این روزنامه اکثریت‌ آن‌ها از افراد کم‌سن و سال هستند درحالی‌که به گفته این روزنامه 20درصد از این افراد پس از آن که به حقایق ، در مورد بحران سوریه پی برده‌اند ، بازگشته‌اند.

این روزنامه به نقل از منابعی که آن‌ها را افراد مطلع نام‌می‌برد می‌نویسد :1400 سعودی در جنگ‌های جاری سوریه مشارکت می‌کنند که اکثر آن ها افراد کم سن و سال هستند. سپس این روزنامه مدعی می‌شود : اگر این تعداد ، با افراد خارجی دیگری که در سوریه می‌باشند و تعدادآن ها به 20 هزار تن می‌رسد  مقایسه شود می بینیم که این رقمی ناچیز است.

این روزنامه می‌نویسد : طبق اطلاعاتی که این روزنامه به آن دست یافته ، حدود 20 درصد از سعودی‌هایی که در جنگ‌های سوریه شرکت داشته‌اند ، طی دوره گذشته و پس از کشف حقایقی که از آن‌ها مطلع نبودند و خصوصا در رابطه با افراد مشوق آن‌ها که ازاحساسات این افراد نسبت به ملت سوریه به هدف ایجاد درگیری‌های فرقه‌ای بین مسلمانان سوءاستفاده می‌نمودند ، به عربستان بازگشته‌اند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.