سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی اطلاعیه سازمان بسیج اساتید کشور مطرح شد؛

دعوت از دانشگاهیان و اساتید برای حضور در یوم‌الله ۲۲ بهمن

در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن سال‌گرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی سازمان بسیج اساتید کشور با صدور اطلاعیه‌ای آحاد ملت شریف ایران به‌ویژه جامعه دانشگاهی و دانشگاهیان اساتید و دانشجویان را به حضور پرشور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن سال‌گرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی سازمان بسیج اساتید کشور با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی و تأکید بر پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب آحاد ملت شریف ایران به‌ویژه جامعه دانشگاهی و دانشگاهیان  اساتید و دانشجویان را به حضور پرشور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:
 
اساس ملت قهرمان ایران در حالی جشن پرفروغ انقلاب اسلامی را برپا می‌دارد که با اقتدار نظام جمهوری اسلامی و پشتیبانی ملت همیشه در صحنه و تدبیر رهبر عالی‌قدر آن، دشمن بزرگ این انقلاب که بزرگ‌ترین قدرت اعتقادی و نظامی جهان را در اختیار دارد، بر آن شد که شکست‌های متعدد ده ساله اخیر در عراق لبنان و غزه و برای مدیریت موج بیداری اسلامی، در سوریه مقاومت اسلامی را دچار شکست نماید که الحمدالله در این میدان نیز در حال تجربه کردن شکست دیگری است؛ از این‌رو آخرین تیر ترکش خود یعنی "تحریم هراسی" را به میدان آورده است تا به کمک بعضی دنباله‌های داخلی خود، جمهوری اسلامی را در منطقه وادار به عقب‌نشینی و همراهی با سیاست منطقه‌ای خود نماید.

به فضل الهی ملت بزرگ ایران با وحدت دشمن‌شکن خود در تبعیت از مقام معظم رهبری این توطئه را نیز خنثی خواهد کرد. بر این اساس حضور مقتدرانه در راهپیمایی 22 بهمن امسال و طنین‌انداز کردن مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مفهوم و پیام دیگری خواهد داشت.

ملت بزرگ و سربلند ایران اسلامی اگرچه همواره نشان داده است در پرتو حضور ارزش‌مند ولایت فقیه و رهنمودهای جهت بخش مقام معظم رهبری همیشه با حضوری شکوه‌مند در صحنه‌های مختلف دسیسه‌ها و صف‌آرایی دشمنان را در هم خواهند شکست اما این حضور و هم‌صدایی بی‌تردید در یوم‌الله ۲۲ بهمن امسال مفهوم و پیام دیگری خواهد داشت.

سازمان بسیج اساتید کشور اعلام کرد: اساتیدبسیجی و قاطبه دانشگاهیان کشور در این روز همگام با صفوف به هم پیوسته ملت غیرت‌مند و عزت‌مدار ایران در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در سراسر کشور با شرکت عظیم و دشمن شکن خویش از آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران بویژه از حق برخورداری از فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای دفاع خواهند کرد.
 
سازمان بسیج اساتید کشور

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.