با حضور استاندار کرمان بهره‌برداری از چند طرح از جمله طرح گازرسانی به 22 روستای شهرستان بافت آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، صبح امروز با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان بهره‌برداری از چند طرح از جمله طرح گازرسانی به 22 روستای شهرستان بافت به مناسبت دهه فجر در این شهرستان آغاز شد.

محمدعلی بهروز فرماندار بافت در حاشیه افتتاح این طرح‌ها در این شهرستان گفت: پروژه گازرسانی به روستای صالح‌آباد در کمتر از سه ماه انجام گرفت که 22 روستا از این طرح بهره می‌برند و زمستان امسال را در خانه‌ای گرم زندگی می‌کنند.

وی بیان داشت: طرح‌های افتتاح شده به دست استاندار به نمایندگی انجام گرفته و طرح‌هایی زیادی در سال 92 اجرا شده که از جمله آن ایجاد گلخانه با اعتبار 300 میلیون تومان، چهار مورد طرح پرورش گاو شیری با 700 میلیون تومان اعتبار، کشت زعفران با هزینه 436 میلیون تومان، پرورش قارچ با اعتبار 96 میلیون تومان، پرورش شترمرغ، پرورش ماهی، طرح آبیاری بارانی و قطره‌ای، لوله‌گذاری و... است.

با حضور استاندار کرمان طرح پرورش مرغ گوشتی حسین‌آباد دشتاب در بخش خبر از محل تسهیلات طرح توسعه با اعتبار 850 میلیون تومان افتتاح شد.

کارخانه شیر پاستوریزه ابن کوهسار شهرستان بافت نیز افتتاح شد، این کارخانه با ظرفیت 40 تن در هر شیفت کاری و با میزان سرمایه 32 میلیارد ریال از جمله طرح‌های کارآمد شهرستان است.

فرماندار بافت در حاشیه افتتاح این کارخانه نیز بیان داشت: این طرح از محل طرح‌های زودبازده سرمایه ثابت مبلغ 6 میلیارد ریال و از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی سرمایه ثابت مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال و از محل توسعه ملی سرمایه در گردش مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات دریافت کرده است.

بهروز با بیان اینکه این کارخانه برای 15 نفر اشتغالزایی کرده، تصریح کرد: این کارخانه محصولات شیر پاستوریزه، ماست، دوغ، خامه، خامه قنادی، کشک و پنیر تولید می‌کند.

استاندار کرمان همچنین از تصفیه‌خانه بافت، بخش دیالیز بیمارستان بافت که به دست یک خیر احداث شده، روند پیشرفت کارخانه فولاد بافت و... بازدید کرد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، گازرسانی ، بافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.