سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ریشه بابا آدم بهترین غذا برای مو‌هایتان

خون رسانی به ریشه‌های مو یکی از بهترین و موثر‌ترین راه‌ها برای سلامتی مو است که محققان روش‌هایی را برای این امر تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، بهترین عامل در بهداشت و سلامت مو در درجه اول تغذیه سالم و جریان گردش خون در پوست سر می‌باشد، ماساژ و استفاده از مواد موثر روی پوست سر نه تنها رشد مو را تسریع می‌کند بلکه از مو محافظت و نگهداری کرده و از ریزش غیر معمول مو می‌کاهد. 

ریشه باباآدم از زمان‌های دور به عنوان یکی از بهترین گیاهان دارویی برای تقویت و رشد مو مطرح بوده و درمانگران سنتی در کشورهایی مثل هند، چین و ایران استفاده از آن را برای درمان ریزش مو و چربی پوست سر به مراجعان خود توصیه می‌کنند. 

ساده‌ترین روش استفاده از گیاه ریشه باباآدم این است که عصاره آن را از فروشگاه عرضه گیاهان دارویی تهیه کنید و با آن پوست و موی سر را ماساژ دهید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های عصاره ریشه ‌باباآدم این است که موجب بهبود جریان گردش خون در ناحیه سر و پوست می‌شود. 

به این ترتیب با بهبود خون‌رسانی به ریشه مو‌ها فولیکول‌های مو بهتر تغذیه می‌شوند و ضمن تقویت شدن رشد بهتری پیدا می‌کنند. ماساژ این عصاره در عین حال مانع ریزش مو می‌شود و استفاده از آن سه تا چهار بار در طول هفته اثرات چشمگیری دارد.


انتهای پیام/
برچسب ها: باباآدم ، مو ، گیاهان ، ریزش مو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.