سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارسال 22 تن اقلام و مواد دارویی در مازندران و گیلان/ امداد هوایی در استان‌های شمالی همچنان ادامه دارد

سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: از روز یکشنبه 22تن اغلام امدادی و مواد دارویی به استان‌های مازندران و گیلان ارسال و جابه‌جا شده و امداد هوایی همچنان ادامه دارد.

حسین درخشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه تاکنون 1300 امدادگر به 17هزار نفر در استان‌های مازندران و گیلان امدادرسانی کردند گفت: با توجه به شرایط جوی امکان استفاده از بالگردهای امدادی برای امدادرسانی به استان‌های شمالی کشور به خوبی میسر نبود.

وی در ادامه تصریح کرد: از روز یکشنبه 13بهمن ماه تا امروز دو فروند بالگرد امدادی با 19ساعت و 45دقیقه عملیات پروازی در 23 سورتی عملیات در مناطق شمالی کشور امدادرسانی کردند.

همچنین 80امدادگر به همراه 22تن مواد دارویی و اغلام امدادی به این مناطق اعزام و ارسال شدند.

وی در ادامه با اشاره به عملیات‌های امروز بیان داشت: بالگردهای امدادی در مناطق اتاق‌ور، فومن، هلوسرا، اتاکو در استان گیلان به پرواز درآمدند و امدادگران هوایی به 5 جنگلبان در اتاق‌ور که نیاز به امدادرسانی داشتند، امدادرسانی کردند.

وی به 7ساعت پرواز عملیاتی در مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: در شهرهای نوشهر تنکابن و رامسر 7ساعت و 40 دقیقه طی 9سورتی پرواز 10تن موادغذایی در منطقه جابه‌جا شدند.

وی در پایان از نجات 20نفر در سایت مخابراتی در لاهیجان خبر داد و گفت: امدادگران هوایی به 20نفر گرفتار شده در سایت مخابراتی اتاکو در شهر لاهیجان، که طبق روال هرروز مشغول فعالیت و کار بودند امدادرسانی کرده و آنان را از برف و کولاک نجات دادند.

انتهای پیام/
برچسب ها: گیلان ، 22تن ، مواددارویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.