سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدام بازیکنان پرسپولیس ناشیانه بود؛

نصیرزاده:حالاباشگاه ابتکارعمل دارد

کارشناس فوتبال گفت:اعتصاب‌ها به ضرربازیکنان پرسپولیس است،باشگاه می‌تواند آنها را جریمه کند.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: آنچه مشخص است، اینکه بازیکنان پرسپولیس غیرحرفه‌ای عمل کرده‌اند و احتمالا پرسپولیسی‌ها با شخص ناواردی در حال مشورت هستند و راه را اشتباه رفتند و با توجه به اعتصاب در تمرینات حالا ابتکار عمل در اختیار باشگاه خواهد بود. 

وی ادامه داد: بازیکن هر وقت پولش را دریافت نکرد، می‌تواند قراردادش را فسخ کند. طبق قوانین مرز این مسأله می‌تواند مفاد قرارداد باشد و در غیر اینصورت آیین‌نامه نقل و انتقالات مبلغ 30 درصد برای نیم‌فصل و طبعاً 60 درصد در پایان فصل را تعیین کرده است.
 
کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: طبق ماده 10 قانون مدنی هم قرارداد بازیکن و باشگاه متقابل است. وقتی باشگاه به تعهد عمل نمی‌کند برای بازیکن حق فسخ ایجاد می‌شود، اما حق اعتصاب ایجاد نمی‌شود. وقتی بازیکن اعتصاب می‌کند همین حق فسخ برای باشگاه ایجاد می‌شود.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: بازیکنی که از حق فسخ استفاده کند، باید پول بازیکن را تا مدتی که فعالیت کرده است، بدهد در این میان باشگاه حق دارد که طبق آیین نامه انضباطی باشگاه و در صورت پذیرش آن توسط بازیکن در قرارداد، جرائم کسر از قرارداد را در نظر بگیرد. در واقع بازیکنان پرسپولیس با این اعتصاب یک سری حقوق را از خود سلب کرده‌اند و اگر قضیه بالا بگیرد متضرر خواهند شد. 

انتهای پیام/   
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.