هوشنگ نصیرزاده کارشناس داوری فوتبال کشورمان تاکید کرد گل تیم فوتبال نفت تهران در مقابل پرسپولیس بدون شک آفساید بود و داور به درستی آن را مردود اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران وبه نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هوشنگ نصیرزاده در رابطه با گل تیم نفت تهران که به دلیل قرار داشتن بازیکن تیم نفت در موقعیت آفساید مردود اعلام شد اظهار داشت: بازیکن تیم نفت هنگام ارسال پاس جلوتر از  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بود و این گل بدون شک در موقعیت آفساید به ثمر رسید و کمک داور و داور در این صحنه به درستی تصمیم گرفته و شایسته تقدیر هستند.
 
نصیرزاده درباره اظهار نظر حسین عسگری ريیس دپارتمان داوری مبنی بر صحیح بودن گل نفت تهران و اشتباه کمک داور در اعلام آفساید خاطرنشان کرد: بنده صحنه آهسته را چندین بار تماشا کردم و تردیدی ندارم که این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید و بازیکن تیم نفت تهران جلوتر از مدافع تیم پرسپولیس قرار داشت و در موقعیت آفساید توپ را وارد دروازه تیم حریف کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۸ ۲۲ دی ۱۳۹۲
آقای نصیرزاده اظهارنظر های یک طرفه زیادی به نفع این باشگاه داشته اید که کم کم کارشناس بودن شما را به چالش می کشد و اعتبار خود را از دست می دهید و این به نفع شما نیست
آخرین اخبار