سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

25 بهمن مس کرمان - تراکتورسازی تبریز؛

مس در صورت سقوط به دسته یک هم می‌تواند در آسیا باشد!/فینالیست‌ها در کویر آسیایی می‌شوند

25 بهمن مس کرمان - تراکتورسازی تبریز برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی رودرروی یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از اینکه روز گذشته دیدار‌های رده‌بندی میان تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انجام شد و تیم فوتبال تراکتور‌سازی تبریز با تک گل سعید دقیقی توانست بانتیجه یک بر صفر فولاد خوزستان را از پیش‌رو بردارد و در سویی دیگر نیز تیم فوتبال مس‌کرمان با توجه به اینکه ادینیو در آن مسابقه یکی از روز‌های پرفروغ خود را سپری می‌کرد و با 2 گل توانست حریف آبی‌پوش پایتخت را شکست دهد، مراسم قرعه کشی مشخص شدن میزبان جام حذفی در سازمان لیگ فوتبال ایران امروز 16/بهمن در ساعت 14 آغاز شد و یکی از نمایندگان تراکتورسازی تبریز یا مس کرمان این اجازه را پیدا می‌کند تا میزبان فینال جام حذفی را مشخص کند.
 


گفتنی است؛ هم اکنون کاظمی دبیر سازمان لیگ در حال صحبت با نمایندگان دو تیم مس و تراکتورسازی است تا اگر هردو طرف به توافق رسیدند بازی در یک شهر بی طرف انجام گیرد.


لازم به ذکر است:شهبازی، بهروان،ایرانمنش مدیر عامل مس، بهمنی، اجلال نصیری نماینده تراکتورسازی، تبریز در دبیرخانه سازمان لیگ حاضر شده‌اند و هنوز در حال صحبت هستند تا ببینند می‌توانند نمایندگان را به بازی در یک شهر بی‌طرف متقاعد کنند یا خیر.

در ادامه: اکبر ایرانمنش مدیر عامل تیم فوتبال مس کرمان خود به عنوان نماینده این باشگاه در مراسم قرعه‌کشی حاضر شده است که این موضوع از نکات جالب توجه مراسم قرعه‌کشی امروز به حساب می‌آید.

شایان‌ذکر است: یکی از مباحثی که ایرانمنش در این جلسه با بهروان مطرح کرده این مسئله است که با توجه به حضور مس در فینال جام حذفی برنامه‌ بازی‌های این تیم را در لیگ برتر تغییر دهند یا اینکه زمان فینال جام حذفی را به تعویق بیاندازند.

گفتنی است: جلسه شهبازی و بهروان با نمایندگان تراکتورسازی و مس به پایان رسید و در حال حاضر همگی به محل قرعه‌کشی آمده‌اند تا میزبان فینال را مشخص نمایند و به نظر می‌رسد که هیچ توافقی مبنی بر انجام مسابقه فینال در یک شهر بی‌طرف انجام نشده است.


بهروان در خلال این مراسم خاطر نشان کرده که اگر مس به لیگ دسته یک فوتبال کشور هم سقوط کند باز هم می‌تواند در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابد و دیگر لازم نیست که از قانون قبلی در این رابطه استفاده کرد که اگر یک تیم دسته اولی به لیگ برتر صعود کرد جایگزین مس در لیگ قهرمانان آسیا شود.

در ادامه: نماینده تراکتورسازان با این موضوع موافق بود که فینال جام حذفی در یک شهر بی‌طرف انجام شود تا جاییکه حتی نام چند شهر نیز برای میزبانی پیشنهاد شد اما ایرانمنش مدیر عامل مس با این مسئله موافق نبوده است.

با توجه به اینکه دو گوی در جام وجود دارد که یکی از آنها نام تیم است و دیگری نام شهر است، ایرانمنش به نحوه قرعه‌کشی اعتراض کرد و اعتقاد داشت که یک گوی در جام قرارداشته باشد.

پس از کش و قوس‌های فراوان بالاخره کرمان میزبان فینال جام حذفی شد.

25  بهمن مس کرمان - تراکتورسازی تبریز برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی رودرروی یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و به نوعی جام حذفی جدال دو سرمربی خارجی در جام حذفی ایران است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
کرمان
۱۱:۴۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
مس قهرمان میشه می گی نه نگاه کن.
حسین
۰۹:۰۳ ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
منم میگم اگه رفت و برگشت بود بهتر و قشنگ تر بود ولی با شرایط موجود قرعه کشی برای میزبانی منطقی ترین گزینه بود که حق به حقدار رسید...زنده باد دیار کریمان و موفق و سربلند باشی تیم باانگیزه مس....
تورک اوغلان
۲۳:۴۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
فقط باید به حال این فوتبال کثیف تاسف خورد. اگه یکی از تیم های پیروزی و استقلال فینالیست میشدن بازم قرعه مینداختن؟؟! وقتی گسترش با پیروزی تهران فینال جام حذفی بودن زود گفتن رفت و برگشته که برگشتشم انداختن تهران!!
tractor
۲۰:۱۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
معلوم بود که میخوان تراختور نبره
یاشاسین تراختور.............
رضا
۱۹:۱۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
آقا شهر بی طرف فقط به نفع تراکتور میشد چون همه جای ایران آذری ها هستن
رامین آریا
۱۶:۴۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
خلاصه این کش وقوسها کرمان را میزبان کرد....چه کرمان چه تبریز ما قهرمانیم....؟ تراختوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
مرتضی
۱۶:۲۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
در همه دنیا ،همه بازیهای جام حذفی رفت و برگشت است. حداقل میبایست مرحله نیمه نهایی را در ایران بصورت رفت و برگشت برگزار کنند.اگر این هم نمیشود پس لااقل فینال را بصورت رفت و برگشت.
امسال که گذشت ولی از سال دیگر باید این نقص جبران شود.
روح الله
۱۵:۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
زنده بادکرمان
حجت
۱۴:۵۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
اگر تبریز و کرمان میزبان باشند هر چه قدر هم بی طرفانه میزبانی کنند بازهم حرف و حدیث پیش خواهد آمد پس بهتر است ورزشگاه آزادی تهران میزبان باشد که علاوه بر اینکه امکانات خوبی دارد تهران مابین دو شهر کرمان و تبریز است و به نظرمن که طرافدار تراکتورم این عادلانه است گرچه دلم میخواهد بازی در تبریز باشد
منتقد
۱۴:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
به طبع حضور به صورت میزبان در شرایطی که بازی برگشت نخواهد داشت نا عادلانه است ،هر چند مس به اندازه تراختور هوادار ندارد ولی خوووب چه کنیم ،برا تراختوری ها هیچ جای ایران فرقی نداره ،میخواد مشهد باشه ،اهواز زاهدان هرجا باشه مامیریم برا حمایت تیممون
حميد كرمي
۱۴:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
براي چه در يك شهر بي طرف ،حق مسلم دو شهر تبريز وكرمان هست كه بتوانند از تيمشان استقبال ود ر صورت بردن ،شادي كنند .همچنين بتواند از درامد هاي اصلي وفرعي اش استفاده ببرند.بهترين حالت قرعه وبازي در يكي از اين دو شهر .