سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصغری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

از فردا مناطق شرقی و مرکزی شاهد بارش خواهند بود

کارشناس هواشناسی گفت:هم اکنون شرایط جوی اکثر استان‌ها همراه با بارش برف است که با گذشت زمان از شدت بارش‌ها کم می‌شود.

اصغری کارشناس هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: از فردا بارش در سواحل دریای خزر پراکنده خواهد بود.
 
وی تصریح کرد: فردا اکثر بارش‌ها با شدت زیاد به استان‌های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خرسان جنوبی منتقل می‌شود که حاصل آن طغیان رودخانه‌ها و اختلال در تردد است.
 
***استمرار هوای سرد تا پایان هفته
 
به گفته اصغری با وجود کاهش بارش از فردا اما هوای سرد تا پایان هفته آینده در نوار شمالی کشور به ویژه سواحل دریای خزر تا پایان هفته آینده ادامه دارد.
 
اصغری افزود: تا پایان هفته دما به شرایط نرمال فصل زمستان نزدیک می‌شود و از روز پنج‌شنبه این سیستم بارشی به طور کامل از کشور خارج می‌شود.
 
وی تصریح کرد: فردا شاهد اختلال در تردد استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری بخش‌های کوهستانی اصفهان و استان لرستان پیش بینی شده است.
 
***آخرین وضعیت فرودگاه‌ها 

وی در خصوص آخرین وضعیت هوا به ویژه دید در فرودگاه‌های کشور گفت: میزان رطوبت در اکثر فرودگاه‌های نیمه‌شمالی کشور بالا است به همین علت فردا به دلیل احتمال وجود مه شاهد کاهش دید در اکثر فرودگاه‌های شمالی کشور مانند فرودگاه گیلان، اردبیل، همدان و مازندران خواهیم بود که این موضوع در فرودگاه مشهد و اصفهان هم با شدت کمتر باعث کاهش دید در این فرودگاه‌ها خواهد شد.
 
به گفته‌ی اصغری وضعیت جاده‌های کوهستانی واقع در رشته‌کوه‌های البرز و زاکروس از نظر دید به علت مه شاهد کاهش دید خواهیم بود.
 
وی در پایان درباره‌ی آخرین وضعیت بارش در تهران عنوان کرد: از فردا در تهران میزان بارش‌ها از فردا کم و از پس فردا به ارتفاعات منتقل می‌شود ضمن آنکه تا سه‌شنبه هفته آینده جریان جدیدی وارد کشور نمی‌شود.
 
در پایان آنکه استا‌‌ن‌های سواحل خلیج فارس یعنی خوزستان و بوشهر فردا دارای هوای نیمه‌ابری هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مناطق ، بارش برف ، هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.