ازبعدازظهر امروز در نوار غربي کشور از ميزان بارش ها موقتا کاسته مي شود ولي دامنه هاي زاگرس، دامنه هاي جنوبي البرز، سواحل درياي خزر، نواحي مرکزي، شرق، جنوب شرق و برخي مناطق شمال شرق کشور بارش ها به تناوب ادامه خواهد داشت و در اين مدت نيز بارش ها در برخي مناطق جنوب شرق و شرق کشور شدت بيشتري خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 15 بهمن ماه 92" در نيمه غربي بارش برف و در مناطق جنوبي تر بارش باران و وزش باد پيش بيني مي شود که بتدريج دامنه فعاليت سامانه بارشي نواحي مرکزي، جنوب شرق و شرق کشور را نيز فرا مي گيرد.

براساس این گزارش، در اين مدت بارش ها در برخي مناطق دامنه هاي مرکزي و جنوبي زاگرس و جنوب کشور شدت بيشتري خواهد داشت و ازبعدازظهر امروز در نوار غربي کشور از ميزان بارش ها موقتا کاسته مي شود ولي دامنه هاي زاگرس، دامنه هاي جنوبي البرز، سواحل درياي خزر، نواحي مرکزي، شرق، جنوب شرق و برخي مناطق شمال شرق کشور بارش ها به تناوب ادامه خواهد داشت و در اين مدت نيز بارش ها در برخي مناطق جنوب شرق و شرق کشور شدت بيشتري خواهد داشت.

لازم به ذکر است، فردا با عبور موج ديگري در جنوب غرب و غرب کشور بارش باران و برف شروع مي شود و بتدريج نيمه جنوبي کشور را فرا مي گيرد و اين سامانه اواخر وقت روز پنجشنبه از مرزهاي شرقي کشور خارج مي شود.

گفتنی است، امروز بارش باران در استان های هرمزگان، جنوب کرمان و بارش برف و باران در شمال و جنوب سیستان و بلوچستان سبب اختلال در تردد و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها می شود و فردا بارش باران و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در جنوب سیستان و بلوچستان و غرب هرمزگان، همچنین بارش برف و اختلال در تردد در استانهای چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس، لرستان، غرب اصفهان، مرکزی و همدان پیش بینی می شود.



شایان ذکر است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نیمه ابری درپاره ای نقاط بارش برف اواسط روز کاهش ابر  و شهر تهران، رگبار برف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 3 درجه زیر صفر و در کمترین حالت به 7 درجه زیر صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر7 درجه زیر صفر است همچنین بارش برف و سرمای شدید تا فردا در تهران ادامه خواهد داشت.

 

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

3-

10-

فارس

12

2

آذربایجان غربی

3-

11-

قم

0

6-

اردبیل

7-

21-

قزوین

3-

10-

اصفهان

4-

9-

کردستان

3-

11-

البرز

4-

8-

کرمان

1

7-

ایلام

9

1-

کرمانشاه

1-

5-

بوشهر

18

9

کهکیلویه و بویراحمد

2

1-

تهران

3-

7-

گیلان

1-

4-

چهارمحال و بختیاری

5

12-

گلستان

1

6-

خراسان شمالی

8-

16-

لرستان

4

0

خراسان رضوی

8-

15-

مازندران

3

4-

خراسان جنوبی

1

5-

مرکزی

4-

11-

خوزستان

17

7

هرمزگان

23

13

زنجان

6-

13-

همدان

4-

8-

سمنان

1-

6-

یزد

3

3-

سیستان و بلوچستان

4

6-

 

 

 

 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار