سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير صنعت، معدن و تجارت:

براي بهبود وضعيت كشور بايد بسوي رونق توليد برويم

وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: خروج از بحران و نجات كشور از وضعيت كنوني در گرو فعاليت‌هاي صنعتي و معدني است و هم اكنون 37 درصد توليد ناخالص ملي از اين فعاليت‌ها ناشي مي‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمدرضا نعمت‌زاده در سومين روز از دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي با حضور  در استان قزوين در مراسم افتتاح خطوط توليد ورق‌هاي گالوانيزه افزود: بنابر گزارشات بانك مركزي و مركز آمار ايران در سال گذشته متأسفانه صنعت حدود 9.4 درصد رشد منفي داشته است. همچنين ميزان اشتغالزايي در واحدهاي صنعتي با رشد منفي 36 درصدي روبرو بوده است.
 
به گفته نعمت‌زاده اميدواريم دولت يازدهم با همكاري تمامي دستگاهها، بخش خصوصي و فعالان اقتصادي در سال آينده با انجام حركت‌هاي روبه تغيير بتواند با گسترش فعاليت‌هاي خود اين رشدهاي منفي ياد شده را متوقف كنند.
 
وزير صنعت، معدن و تجارت در ادامه يادآور شد: با ايجاد صنايع پايين‌دستي فولاد و انجام صادرات مي‌توان براي جوانان جوياي كار اشتغال خوبي ايجاد كرد.
 
 نعمت‌زاده در پايان سخنان خود در جمع صنعتگران، معدنكاران و بازرگانان استان صنعتي قزوين تصريح كرد: اميدوارم در سال آينده با گسترش‌ فعاليت‌هاي صنعتي، معدني و تجاري شاهد آمارهاي روبه رشد در اين استان و ساير استانها باشيم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: بهبود ، وضعیت ، تولید ، صنعتی ، معدنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.