سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حواشی جشنواره سانتا باربارا؛

"کیت بلانشت" به کوه جوایز" یاسمن آبی" می‌افزاید

"کیت بلانشت" در سانتا بار بارا از حرفه‌اش و تجربه‌اش با وودی آلن می‌گوید.

 به گزارش خبرنگار حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود در ریپورتر؛ سومین شب بیست ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سانتاباربارا با سخنرانی برجسته‌ی کیت بلانشت حال وهوای دیگری گرفت. 


بازیگر شایسته‌ای که در همه‌ی نقش‌ها در هر دوره‌ای از سینما می‌درخشد. 

کیت بلانشت 44 ساله برای بازی درفیلم" یاسمن آبی" در جشنواره‌های مختلف ستایش شده است، او درباره‌ی شخصیتش  در این فیلم گفت: عجیب‌ترین شخصیت را بازی کردم. 

داستان "یاسمین فرنچ"، زن ثروتمندی که ارثیه شوهرش را از دست می‌دهد. این فیلمنامه وودی آلن مخصوصا برای "یاسمین" نوشته است.  
شخصیتی که هم کمیک و هم تراژیک است. 

کیت ادامه می‌دهد: "وودی آلن فرصت‌های باور نکردنی برای بازیگران زن خلق می‌کند، نقش بعد از نقش،برای زن‌ها می‌سازد بلانشت با شانس واقبالی که داشته در حرفه‌اش موفق بوده و به مرحله‌ای رسیده که اکنون درآن است، رسید. بعد از گذراندن تحصیلات آکادمیک به مدرسه‌ی درام رفت. 

اولین فیلمش به نام"اسکار و لوسینو" را در کشورش استرالیا بازی کرد. بازی او در این فیلم توجه " شکار کاپور" را به خود جلب کرد و بلانشت را برای بازی در فیلم "الیزابت" (1998) فرا خواند. بعد از 16 سال، کیت بلانشت در نقش‌های مختلفی شایستگی خود را نشان داده است. از نقش ملکه انگلستان در فیلم"الیزابت" و " الیزابت: عصر طلایی" و نامزد شدن برای بهترین بازیگر در آکادمی اسکار برای هر دو فیلم، تا نقش جنی در سه گانه "ارباب حلقه‌ها". 

در فیلم" هوانورد" در نقش کاترین هپبورن ظاهر شد و برنده بهترین بازیگر مکمل زن در آکادمی اسکار شد.
 
او درباره انتخاب نقش‌هایش می‌گوید: شخصیتی که بازی می‌کنم برای من در اولویت دوم قرار دارد، اولویت اول من کاررگردانی و دیگر همکارانم در فیلم هستند.  
 
در دو سال گذشته بلانشت بسیار پرکار بوده و خودش در این باره می‌گوید: "مشغول کارم تا اشتباهات گذشته‌ام را جبران کنم."  
 
فیلم بعدی بلانشت "مردان ماندگار" است که جمعه‌ی آینده اکران می‌شود. 


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.