سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفیان‌ملا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دولت باید در شناسایی مشمولین سبد کالا دقیق‌تر عمل می‌کرد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: درتنظیم سبد کالایی قصوراتی صورت گرفته که به عنوان مثال بزرگ‌ترین مسئله‌ای که جای شبهه دارد جای دادن برنج خارجی در سبد کالایی است، در حالیکه برنج ایرانی در کارخانه‌های شالی کوبی انبار شده و شرایط بسیار بدی را به خاطر نداشتن مشتری داراست و ورود بی‌رویه برنج خارجی این مسئله را بیش از پیش اسفناک می‌کند.

عزت الله یوسفیان‌ملا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد نحوه اجرای طرح سبد کالایی گفت: مطمئنا هر حرکتی که بار اول صورت می‌گیرد، اشتباهاتی را دارد، اما مطمئنا با بازنگری‌های مکرر می‌توان ایرادات را به حداقل رساند.   
 
وی ادامه داد: دولت باید در این رابطه اطلاع رسانی می‌کرد که چه افرادی دقیقا سبد کالایی را دریافت کرده و چه اقشاری از آن محروم می‌شوند، زیرا در چنین مسئله و عملکرد بزرگی اگر درصد کمی نیز ناراضی باشند، نارضایتی میلیونی به وجود خواهد آمد.   
 
نماینده آمل و لاریجان در ادامه تصریح کرد: آمار و ارقامی که در این رابطه به آن‌ها استناد شده، معلوم نیست، اگر این مسئله را بیان می‌کردند که مبنا اقشاری هستند که تحت پوشش بهزیستی بوده و یا کمیته امداد هستند، این مسئله به نوعی قابل درک بود، اما در حال حاضر معلوم نیست چه کسی دریافت می‌کند و چه کسی از این مسئله مستثنا است و اطلاعات به صورت ضد و نقیض به دست مردم می‌رسد.   
 
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس همچنین اظهار داشت: در تنظیم سبد کالایی هم قصوراتی صورت گرفته، به عنوان مثال بزرگ‌ترین مسئله‌ای که جای شبهه دارد جای دادن برنج خارجی در سبد کالایی است، در حالیکه برنج ایرانی در کارخانه‌های شالی کوبی انبار شده و شرایط بسیار بدی را به خاطر نداشتن مشتری داراست و ورود بی‌رویه برنج خارجی این مسئله را بیش از پیش اسفناک می‌کند.  

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه آماری که دولت برای تهیه اطلاعات سبد کالایی به آن‌ها اکتفا کرده بود، به هیچ وجه درست نبود و لازم است که دولت در این مسئله دقیق‌تر عمل کند.


انتهای پیام/
برچسب ها: سبد ، کالا ، دولت ، اقشار ، برنج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امير
۰۷:۴۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۲
من كارمند خدماتي اداره سبد كالا به من تعلق نمي گيردولي رئيس و معاونين و رده بالاها سبد تعلق گرفته اين چه عدالتي است