نماینده مردم تهران با انتقاد از نحوه توزیع سبد کالایی اظهار داشت: ما نه در جریان تدبیرهای خارجی این دولتیم و نه در جریان تدبیرهای داخلی، هر چه می‌خواهند می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس در نشست علنی امروز بهارستان(دوشنبه 14 بهمن‌ماه) و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه  93 کل کشور با استناد به ماده 24 آئین‌نامه داخلی مجلس، با انتقاد از  نحوه واگذاری سبدهای کالایی اظهار داشت: تمامی زحمت‌هایی که نمایندگان در راستای تصویب بودجه در مجلس می‌کشند اگر از سوی دستگاه اجرایی مورد توجه قرار نگیرد توهین به ملت ایران و توهین به مجلس است.

وی در ادامه به اشاره به اظهار بی‌اطلاعی روسای کمیسیون‌ اقتصادی و برنامه، بودجه از منبع تامین سبد کالایی ادامه داد: من یک کلمه به مردم ایران می گویم، مردم ایران بدانید ما در جریان تدبیرهای خارجی و داخلی دولت یازدهم نیستیم و هرچه می‌خواهند می‌کنند و معاونشان نیز همه مشکلات را به گردن مجلس مظلوم می‌اندازد که مردم در مورد این مجلس تجدید نظر کنند.

 کوچک‌زاده تصریح کرد: مردم بدانند ما نه در جریان تهیه و تصویب این سبد کالا هستیم و نه نحوه توزیع آن را می‌دانیم و نه در جریان فروختن عزت ملت ایران در مجامع بین المللی هستیم و هر چه می‌خواهند انجام می‌دهند و می‌گذرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار