سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی‌بیوکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران تشریح کرد

نادیده گرفتن دانشجویان در جشنواره فیلم فجر/ مجله "دیده‌بان" تنها مجله سینمایی دانشجویی در کشور

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه مجله "دیده‌بان" به عنوان تنها مجله سینمایی دانشجویی در کشور است که با شروع جشنواره فیلم فجر، منتشر می‌شود، گفت: یکی از مشکلات امسال برای تهیه مطالب این مجله، عدم توزیع به میزان بلیط فیلم‌های جشنواره بوده و مخاطبان دانشجویی را تحویل نگرفتند.

"سیدمجتبی موسوی‌بیوکی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز جشنواره فیلم فجر گفت: مجله "دیده‌بان" به عنوان تنها مجله سینمایی دانشجویی در کشور است که با شروع جشنواره فیلم فجر، منتشر شده و در تمامی دانشگاه‌های کشور توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه مخاطب مجله "دیده‌بان" دانشجویان هستند، تصریح کرد: این مجله دو پرونده محتوایی و ویژ‌ه جشنواره دارد که در بخش پرونده ویژه به نقد فیلم‌های شرکت کننده در جشنواره می‌پردازد.

مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه مجله "دیده‌بان" مطابق سال‌های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده‌است، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امسال برای تهیه مطالب این مجله، عدم توزیع به میزان بلیط فیلم‌های جشنواره بوده و مخاطبان دانشجویی را تحویل نگرفتند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.