سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هیات رییسه انجمن دراگون بوت/بوشهر و گیلان میزبان شدند

چهل و نهمین جلسه هیات رئیسه انجمن دراگون بوت با حضور تمامی اعضا برگزار شد و با مصوبات متعدد به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، در این جلسه محمد کنی رئیس، اکرم علی آبادی نایب رئیس، محمدرضا درخواه دبیر، عباس محمد علی رئیس کمیته آموزش و ارزشیابی، فرزانه تاریوردی رئیس کمیته داوران، مهدی سرشاری رئیس کمیته استعدادیابی انجمن دراگون بوت، مهدی زارعی رئیس کمیته دراگون بوت استان بوشهر حضور داشتند.

در این نشست ابتدا حاضران به بحث و تبادل نظر در خصوص تاریخ مناسب جهت برگزاری دوره مربیگری و داوری بین المللی در ایران پرداختند.

در این زمینه مصوب شد با توجه به اینکه پیش نیاز حضور در این دوره، داشتن بالاترین مدارک ملی است، چند دوره درجه 3 تا زمان آغاز این دوره برگزار شود تا متقاضیان بیشتری شرایط حضور در دوره بین المللی را کسب کنند.

همچنین موضوع برگزاری مسابقات کاپ دراگون بوت به مناسبت روز بوشهر، 18 اسفند، در این استان بررسی شد و توضیحات لازم در این خصوص توسط رئیس کمیته دراگون بوت استان بوشهر ارائه گردید. علاوه بر این پیشنهاد گیلان مبنی بر برگزاری مسابقات داخل سالن یادواره دهه فجر مورد بررسی اعضاء قرار گرفت و تعیین جزئیات بیشتر به بعد از مذاکره با صادق فتحی نیا، رئیس کمیته فنی انجمن دراگون بوت موکول شد. این مسابقات قرار است اوایل اسفند در استان گیلان برگزار شود.

بر اساس این گزارش، در این جلسه همچنین اعضای هیات رییسه نظرات خود را در مورد نحوه و کیفیت حضور تیم های ایران در مسابقات قهرمانی آسیا سال آینده در کشور ماکائو ارائه نمودند.

در پایان این جلسه مصوب شد که از این پس در هر یک از جلسات از مسئولان کمیته دراگون بوت یکی از استان ها دعوت شود تا با حضور خود علاوه بر اینکه در جریان امور جاری انجمن قرار می گیرند، وضعیت دراگون بوت استان مربوطه را بررسی نموده و به مسائل مربوط به دراگون بوت استان بپردازند. همچنین پیشنهاد تشکیل کمیته ورزشکاران نیز ارائه شد که اعضاء بررسی بیشتر این طرح را به جلسات آتی موکول نمودند.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.